Powered By Blogger

dinsdag 23 januari 2018

Bullet Journaling

                                              ~ Review Bullet Journaling Gold Business ~ 
                                                     L.s Uitgeverij Luitingh-Sijthoff


Onlangs mocht ik een Bullet Journaling boekje ontvangen ter recensie en wel de Gold Business variant van L.s Uitgeverij ter recensie om mijn bevindingen over de Bullet Journal met jullie te delen.
Ik wil L.s Uitgeverij Luitingh-Sijthoff hiervoor hartelijk danken.
Steeds meer mensen beginnen aan een Bullet Journal, zo ik zelf ook en beleef ik er veel plezier en pret in. Allerlei dingen kun je in dit boekje opschrijven, dus hoe fijn is het om niet overal los slingerende To-do lijstjes en afspraken hebt liggen, maar je dat dus allemaal fijn in een Bullet Journal kunt opschrijven.























Informatie van het internet over de Gold Business Bullet Journaling:

Een bullet journal is een agenda, to-do-lijst en planner ineen! In Bullet Journaling van bullet journalist Natascha Kranenburg, leer je hoe je op een leuke en creatieve manier meer overzicht krijgt in je leven. Ga direct zelf aan de slag met de duidelijke voorbeelden in de bijgeleverde losse handleiding en maak zo je eigen persoonlijke Bullet Journal.


- Ruim 200 pagina's om zelf in te vullen
- Vol voorbeelden en tips
- Lekker dik papier (90 grams)
- Genummerde pagina's
- Puntraster om te schetsen en te schrijven
- Blijft goed openliggen
- Bomvol inspiratie
- Handige patronen
- Met elastiek
- Met aparte handleiding



Hieronder laat ik een aantal voorbeelden zien uit het Bullet Journaling boekje:








































Dit zijn een aantal voorbeelden hoe je jou eigen Bullet Journal eventueel leuk kunt indelen, met allerlei lijstjes, verjaardagen, To-do lijstjes, schoonmaak rooster en een wensenlijst.
Ik vind de voorbeelden erg leuk! Zoals de pagina met de verjaardagen ballonnen heb ik ook overgenomen in deze Bullet Journal.





Dit boekje heeft voldoende schrijf en teken of plakruimte, alle pagina's hebben stipjes waardoor je makkelijker kunt schrijven of tekenen.

Ook maakte ik zelf een pennentest pagina in het Bullet Journaling boekje vanwege eventuele (ghosting of bleeding) dit wordt dus gebruikt in de Bullet Journal wereld! En er is echt een wereld voor mij open gegaan hoor!
Ghosting betekend: dat de pennen of stiften iets doorschijnen, en Bleeding betekend: dat de pennen of stiften dus doorgedrukt hebben of doorbloeden aan de achterzijde van de pagina, vandaar dus de pennentest pagina ;)
Zelf heb ik al een hele hoop in dit Bullet Journaling boekje geschreven en vooral al lekker geplakt, daar is inmiddels de Bullet Journal voor.




Hieronder laat ik een aantal pagina's zien die ik zelf gemaakt heb in het Bullet Journaling boekje:

 



Zoals jullie zien heb ik er heel erg veel plezier in, zo maakte ik dus een pennentest pagina waar ik al eerder in deze review over vertelde, maakte ik een kerst aftel kalender die is zo superleuk geworden vind ik!
Plakte ik een grote kersthuis sticker die ik kocht bij de Wibra met een tekst sticker erbij, schreef een mooie pakkende tekst: Geniet van elke dag, Enjoy every day.
En natuurlijk niet te vergeten de onwijs leuke washi-tape pagina, waar ik echt verliefd op ben.

Het Bullet Journaling boekje valt bij mij dus in ieder geval erg in de smaak zoals jullie kunnen lezen!
Ik beleef er zoveel plezier in, vond het altijd al wel leuk om gewoon eens van me af te schrijven of gewoon een tekening maken, (ook al kan ik niet zo heel mooi tekenen) je kan erg veel inspiratie vinden overal op internet op de vele facebook groepen die er bestaan speciaal voor Bullet Journaling.
Het papier in deze Bullet Journal vind ik prima te doen, als je te dik papier hebt denk ik dat dat ook niet heel erg fijn zal schrijven of tekenen. In ieder geval maak gewoon een leuke pennentest pagina in het boekje, zo kun je zien wat je zelf fijn vind.

Tot zover deze review over het Bullet Journaling - Gold Business boekje, ik heb alles zo'n beetje wel verteld wat ik graag wilde vertellen over dit boekje.

Dit Bullet Journaling boekje is er in 4 verschillende designs en is door op deze link www.lsamsterdam.nl te klikken te bestellen bij L.s Amsterdam.

De prijs bedraagt: €16,99

ISBN: 9789024579327
Uitvoering: Hardback
Omvang: 208 pag.
Verschenen: 19-09-2017

Blogpagina Mandy kleurt 
Facebookpagina Mandy kleurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten