Powered By Blogger

donderdag 18 januari 2018

Mijn Bullet journal Toolkit

                                                  ~ Review Mijn Bullet journal Toolkit ~
                                                        Bbnc Uitgevers/ Mus creatief



Onlangs mocht ik dit leuke pakketje van BBNC Uitgevers/ Mus creatief  ontvangen ter recensie.
Ik wil Bbnc Uitgevers/ Mus creatief hiervoor hartelijk danken!
Mijn Bullet journal Toolkit is een doosje met allerlei materialen te gebruiken in Mijn Bullet Journal.






















Informatie van het internet over: Mijn Bullet journal Toolkit

Deze set bevat alles wat je nodig hebt om meteen met een bullet journal aan de slag te gaan. Gebruik de fineliners om al je afspraken, taken en evenementen op te schrijven, je potlood om alle layouts te schetsen en poets ze bij met je gum. De handige sjablonen gebruik je om strakke lijnen te trekken en om je patina's en decoraties eenvoudiger en sneller te tekenen met vaste vormen. Met de markerstift highlight je belangrijke zaken en met de stickynotes maak je eenvoudig ingewikkelde layouts die je kunt hergebruiken of je maakt tabs waardoor je makkelijker kunt navigeren door je bujo. Een zeer complete set voor zowel startende als ervaren bujo'ers!


Hieronder laat ik jullie de inhoud zien wat er in het doosje verpakt zit:




























Inhoud van de set:
* HB-Potlood
* Gum
* 4 Fineliners met clip (zwart, roze, blauw, rood)
* Markeerstift neon geel
* 3 Plastic sjablonen
* 4 Rolletjes washi tape
* 1 Sheet met stickynotes, 9 verschillende designs
* 1 Instructieboekje

Ik ben met de materialen die in deze set zitten aan de slag gegaan natuurlijk in Mijn Bullet journal, en maakte een aantal voorbeelden.
Vooral de washitape rolletjes die erbij in zitten zijn superleuk, en de sjablonen zijn echt handig.

Als allereerste begon ik met de blauwe en de zwarte fineliner te schrijven, pakte ik 1 plastic sjabloon erbij en tekende met het HB-potlood een hartje in Mijn Bullet journal.




Daarna ging ik verder, trok het getekende hartje over met de rode fineliner en tekende ik een aantal dingen met alle 4 de fineliners die in dit pakketje zitten.
Ook gebruikte ik het HB-potlood en de markeerstift.
De fineliners schrijven prima, enige minpuntje is als je iets wat je eerst hebt getekend wil overtrekken met de fineliners vind ik dit iets minder prettig gaan.
Met het HB- potlood ondervind ik totaal geen problemen dit potlood tekent prima, en de markeerstift is ook erg fijn deze drukte ook niet door in Mijn Bullet journal.



Natuurlijk wilde ik voor jullie ook graag een pagina maken in Mijn Bullet journal met de 4 verschillende leuke washitape rolletjes en de verschillende stickynotes die in deze set zitten.
Washitape rolletjes met de designs van mooie bloemen, een met gouden ananassen, een met normale ananassen en een met stipjes. De gouden ananassen zijn mijn favoriet!
De stickynotes zijn ook erg leuk die erbij zitten en passen natuurlijk bij het thema van deze set.




Als laatste maakte ik natuurlijk ook nog twee pagina's met de leuke sjablonen die in deze set zitten, hiervoor heb ik verschillende pennen en stiften gebruikt en de zwarte fineliner uit deze set.
De sjablonen die in deze set zitten zijn echt geweldig en ook handig! Je kan deze tekeningetjes overtrekken bij een pagina die je gemaakt heb in de Bullet Journal, bijvoorbeeld de leuke banners en alle andere designs, bloemen, hondenpootje, palmbomen, wijnglas, pizzapunt, zonnebril, blaadjes etcetera.

























Mijn oordeel over deze set:

Ik beleef erg veel plezier aan dit setje vooral de sjablonen die erbij zitten vind ik erg leuk, en zal ik zeker heel veel gaan gebruiken.
De fineliners HB-potlood en de markeerstift zijn ook prettig om mee te schrijven en dingen te markeren.
De inhoud van deze set is gewoon super en echt handig voor de Mijn Bullet journal je kunt er fijn mee aan de slag gaan en creatieve uitspattingen mee beleven!

Wil je nu ook graag met deze set aan de slag gaan? Dat kan!
Deze set Mijn Bullet journal Toolkit is natuurlijk te koop bij:

www.bbnc.nl

De prijs van deze set bedraagt: €14,99


ISBN: 9789045322414
Formaat: 230x187x26 mm
Gewicht: 245 Gram


Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten