Powered By Blogger

donderdag 11 januari 2018

Graph'it Markerset 17 Stuks

                                                   ~ Review Graph'it Markerset 17 Stuks ~ 
                                                               Busch & van der Worp


Van Busch & van der Worp kreeg een setje Graph'it markers totaal 17 stuks toegestuurd om er een recensie van te schrijven en mijn meningen met jullie te delen.
Ik wil Busch & van der worp hier heel hartelijk voor danken!




Informatie van de Graph'it Markerset:

Graph'it markers zijn uitstekende voordelige markers op alcoholbasis met twee verschillende punten. Een beitelpunt en een stiftpunt. Ideaal voor ontwerpen en illustreren. Verkrijgbaar in 166 kleuren.

Voordelige alcohol stift Graph'it marker

De graph-it marker is de voordeligste marker van goede kwaliteit. Deze alcohol stift is beter dan de Promarker en voordeliger als Copic markers.


Ik wil jullie graag de kleurenkaart laten zien die ik zelf gemaakt heb: 

De kleuren die in deze set zitten zijn:
- Donkergrijs
- Zwart
- Lichtbruin
- Grijs
- Donkerbruin
- Donkerblauw
- Blauw
- Lichtblauw
- Donkergroen
- Lichtgroen
- Rood
- Lila
- Paars
- Roze
- Huidskleur
- Geel
- Lichtgeel


Hieronder laat ik jullie de stiften zien:
























Ik bewaar de markers in deze marker etui, eigenlijk is dit een etui speciaal voor Copic markers.
Deze heb ik niet, maar had wel deze map! Dus gelijk een mooie gelegenheid om de Graph'it markers in deze mooie etui te bewaren!

Ze passen alle 17 in deze map welliswaar zitten er een aantal
achterin het vakje bij de rits anders kreeg ik de etui niet
goed dicht.








Mijn oordeel over deze Graph'it markers:

De Graph'it markers die ik mocht ontvangen van Busch & van der worp ter recensie kwamen in een mooi rood zakje in totaal zijn het 17 stuks.
Deze set wordt ook wel onder andere gebruikt op scholen zoals CIBAP (kleurnummers: 1130 1180 3125 3290 4145 5115 5220 6140 6170 7130 7160 7190 8150 8160 9504 9506 9909)
De markers kleuren erg mooi en egaal, je kan de kleuren ook makkelijk doorelkaar blenden, het zijn markers op alcoholbasis.
Alcohol markers drukken wel Altijd Door! Dus let hier wel altijd op als je gaat kleuren, doe er bijvoorbeeld een blanco vel papier of dik papier onder. Op de achterkant van je plaat die je natuurlijk wel dat het doordrukt, dus een kleurboek met enkelzijdige platen is geen probleem, een kleurboek met dubbelzijdige platen zie je het wel op de volgende plaat!
Ze ruiken natuurlijk ook wel iets, maar wel echt heel veel minder als de Twinmarkers die ik ook in mijn bezit heb.
Verder kleuren deze Graph'it markers erg prettig, deze markers hebben twee punten een normale stift punt en een soort beitelpunt waardoor je dus iets mee kunt markeren of gewoon kleuren.
De markers hebben een fijne driehoekige vorm waardoor ze erg prettig in de hand liggen.


Zoals bijvoorbeeld deze plaat kleurde ik met de Graph'it markers deze plaat komt uit het kleurboek: Coloriage Wild 2 -Emmanuelle Colin.
Dit kleurboek is enkelzijdig gedrukt en heeft dikker papier waardoor je iets minder kans hebt van doordrukken of doorbloeden, aan de achterkant van deze plaat is het wel doorgedrukt.
Het resultaat is echt prachtig geworden! De huidskleur die bij deze set erbij in zit heb ik voor het gezicht en een stukje van het lichaam gebruikt en de roze tint die erbij zit heb ik voor de schaduwen gebruikt en de neus.






















Dit is een kerstkaartje die ik ingekleurd heb met de Graph'it markers, deze kerstkaart is getekend door Jessica Palmer. Ook hier zie je dat de markers erg mooi kleuren, en natuurlijk aan de achterzijde van het kerstkaartje zie je dat het heeft doorgedrukt! Dit vond ik zelf geen enkel probleem, want met een zwarte stift kun je er nog makkelijk een lieve tekst of boodschap op schrijven.
Ik heb er natuurlijk wel dik papier onder gelegt voordat het doordrukt op je tafel of kleurkast ;)


Ik heb met veel plezier met deze markers gekleurd en ben er zeer positief over, ik raad deze markerset jullie dan ook zeker aan! Alleen al voor deze prijs de set is vele malen goedkoper als vele andere alcoholmarkers en ze zijn echt geweldig! In deze Graph'it markerset zitten er in totaal 17 verschillende mooie kleuren.

Wil je ook graag aan de slag met deze markerset en ben je enthouisiast geworden dan is de Graph'it markerset natuurlijk te koop bij:

www.buschvanderworp.nl
Voor een speciale prijs klik op het linkje als je interesse hebt in deze markers.

Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt

Facebookpagina Busch & van der Worp




Geen opmerkingen:

Een reactie posten