Powered By Blogger

vrijdag 3 augustus 2018

Handwerktas met aapjes

                                                 ~ Review Handwerktas met aapjes ~ 
                                                        Renske Creatief Handwerk






Onlangs kreeg ik dit superleuke handwerktasje van Renske Creatief Handwerk, met een leuke aapjes print! Ik ben er helemaal gek mee en de tas is ook nog eens hartstikke handig!
Je kan deze handwerktas eigenlijk overal wel voor gebruiken: voor het kleuren, bullet journalen of als je misschien ook als hobby haken en breien hebt!









Informatie van de website Renske Creatief:

Leuke handige handwerktas.
de bodem is 26 cm breed bij 13 cm diep en 17 cm hoog.
Met 2 handige vakjes aan de voorkant, en een klein vakje met rits in de binnenkant. Ideaal voor bijvoorbeeld je steekmarkeerders en je naald.





Ik ben erg blij met dit handwerktasje, er kan ook best wel wat in! 
Ik zet hieronder ook even een foto neer zodat je kan zien wat ik er allemaal in heb zitten, mijn favoriete Bullet Journal en Bullet Journal spulletjes voor onderweg, superhandig! 





Zoals je ziet aan de foto's past er echt genoeg in! Een Bullet Journal en twee schriftjes een met stipjes en een blanco schriftje, hier teken ik graag in of maak notities of schrijf ook weleens even lekker van me af! Heerlijk om te doen!
De handwerktastjes zijn er in verschillende designs, de bodem is 26 cm breed bij 13 cm diep en 17 cm hoog.
Nog wat leuks de Handwerktasjes zijn nu ook nog eens in de Aanbieding! Enne ik ga er zelfs ook een weggeven aan mijn volgers!
Bedankt Renske voor het beschikbaar stellen van een extra handwerktasje om deze vervolgens weg te mogen geven!

Je kan dit tasje dus voor verschillende dingen en doeleinden gebruiken, maar het is natuurlijk ook gewoon leuk om zo'n tasje te hebben toch?!

Dit Handwerktasje kun je bestellen door te klikken op deze link:
www.renskecreatief.nl   Nu voor maar: € 9,95 € 8,96







Geen opmerkingen:

Een reactie posten