Powered By Blogger

vrijdag 10 augustus 2018

Spectrum Noir Premium Pencil Pad

                  ~ Review Spectrum Noir Colorista Dark Tag Pencil Pad - Kleurkaartjes ~
                                                             CreaByBea Ermelo



Van CreaByBea in Ermelo mocht ik een heel leuk en klein boekje ontvangen met kleurkaartjes en een doosje met 6 Metallic kleurpotloden om hier een review over te schrijven.
Ik wil CreaByBea hier natuurlijk hartelijk voor danken!
In het boekje zitten 32 kleurkaartjes welke je kunt inkleuren met bijvoorbeeld de Metallic kleurpotloden welke ik erbij kreeg, maar je kunt bijvoorbeeld ook kleuren met Metallic stiften.























Beschrijving van het boekje:


Colorista Dark – Tag Pencil Pad is gedrukt op hoogwaardig kunst papier met schitterende designs en prachtige opgelegde contouren. Door gebruik te maken van de Spectrum Noir Metallic Potloden geeft het een fantastisch en verbluffend resultaat.


Hieronder een aantal voorbeelden uit het leuke kleurkaarten boekje:






Superleuke kaartjes zitten erin! Ik heb er alvast 3 ingekleurd met de Metallic kleurpotloden die ik erbij kreeg, maar ook met Metallic stiften.
Door de Metallic kleurpotloden of stiften krijg je een heel leuk effect, en een beetje glinsterend.
Je kleurt gewoon over het zwarte dikke gedrukte ertussen, en zo krijg je echt verbluffende resultaten, ik laat natuurlijk ook zien wat ik ervan gemaakt heb.





Als eerste kleurde ik dit leuke kaartje met de Colortime Kleurpotloden welke ik ook mocht ontvangen van CreaByBea, deze potloden kleuren prima op deze kaartjes en lekker zacht ook!
Je hoeft totaal geen druk te zetten met deze potloden! Het zijn ook wat dikkere potloden waardoor deze erg lekker in de hand liggen.




Het tweede kaartje die ik kleurde is deze leuke bloem mandala geworden, ik vind hem onwijs leuk!
Ook gekleurd met de Colortime Metallic kleurpotloden, de achtergrond kleurde ik met de zilveren Metallic kleurpotlood, Superleuk resultaat geworden!
Deze kaartjes kun je eventueel ook heel leuk gebruiken om je cadeautje extra speciaal te maken, door er een lintje of touwtje door het gaatje te halen en je hangt dit kaartje dan bij aan het cadeautje!
Achterop het kaartje is zelfs nog plek om er een leuke verjaardags groet bijvoorbeeld op te schrijven.





Het derde en laatste kaartje wat ik heb ingekleurd voor de recensie is deze leuke geworden!
Deze kleurde ik met Staedtler Metallic markers, ik moet eerlijk zeggen met de Metallic stiften vind ik het resultaat wat minder mooi als dat het is gekleurd met Metallic kleurpotloden.
Met de Metallic stiften kun je wel een mooie tekst achterop het kaartje schrijven, dat is mooier.
Je kan met deze kaartjes aardig uit de voeten, je kunt ze gebruiken als extra bij een cadeautje of bijvoorbeeld in een Mixed Media verwerken, wat denk je van gebruiken als boekenlegger in een wat kleiner boekje ofzo! Er is heel veel leuks te bedenken!





Ik vind dit kleurkaarten boekje erg leuk van het merk Spectrum Noir, er zitten er 32 stuks in dus genoeg kaartjes om in te kleuren en lekker voor jezelf te houden of natuurlijk heel leuk om weg te geven!
Kwaliteit van het papier is echt goed en het setje Colortime Metallic kleurpotloden ben ik ook erg blij en tevreden mee.

Wil jij nou ook graag dit setje? Ga dan even naar de facebookpagina van: CreaByBea www.facebook.com/CreabyBea daar kun je dit eventueel bestellen, zij heeft geen webshop dus vraag even of het mogelijk is om te verzenden, en anders maak je er een leuk dagje Ermelo van en shop je dit bij haar in de winkel, kun je ook nog eens heerlijk rondneuzen in haar prachtige winkel! En natuurlijk de rest van Ermelo, erg mooi daar!

Het kleurkaarten/ Labels boekje van Spectrum Noir kost: €5,99,-
En het doosje van 6stuks Colortime Metallic potloden kost: €5,20,-





Facebookpagina Mandy kleurt
Blogpagina Mandy kleurt






Geen opmerkingen:

Een reactie posten