Powered By Blogger

zaterdag 25 augustus 2018

Lettering Birthday Calendar

                                                ~ Handlettering Verjaardagskalender ~ 
                                                                  Papicolor


Van Papicolor mocht ik dit leuke Handlettering Verjaardagskalender ontvangen om er vervolgens een review over te schrijven en mijn bevindingen met jullie te delen.
Ik wil Papicolor hiervoor hartelijk bedanken!
Papicolor heeft sinds dit jaar een soort DIY lettering kalender op de markt gebracht. De lijnen zijn al voorgedrukt, voor de rest kan je hem zelf versieren hoe je zelf wilt, echt voor de beginnende letteraar.
Hoe leuk is dat!





















Informatie van het internet over de Lettering Birthday Calendar:

Deze verjaardagskalender is niet alleen om verjaardagen en andere belangrijke dagen niet te vergeten. Maar hij is ook erg leuk om op te leuken met brushlettering! 
Elke maand vind je op een nieuwe pagina en is dubbelzijdig geprint.



Hier laat ik een voorbeeld zien van de maand May (mei):



 

Je kan hier lekker je eigen draai aan geven hoe jij deze tekst van de maand Mei dus wil maken en met welke materialen. De lijnen staan dus al voor je voorgedrukt, dus echt iets voor de beginnende letteraar. Je kan er ook voor kiezen om er verder nog wat leuke doodles bijvoorbeeld bij te tekenen of je plakt er leuke stickertjes bij! Maak de kalender zoals jij deze graag wil hebben!





Ik ben gelijk met de eerste maand Januari begonnen, de lijnen heb ik overgetrokken met een zwarte Tombow Fudenosuke fineliner pen, daarna heb ik mijn Stabilo stiften erbij gepakt om de letters in te kleuren en de banner.
Verder vond ik het eigenlijk goed zo anders was ik bang dat het misschien te druk zou worden! 
Ik ben met de maand Januari zo erg blij en tevreden.





De tweede maand wilde ik ook graag maken, de maand Februari Maand van de liefde!
Natuurlijk waren de lijnen ook hier weer voorgedrukt zoals elke maand dat is in de kalender.
Ik vind het erg mooi gedaan trouwens, zo in een hartvorm!
De maand Februari is natuurlijk ook de maand van de liefde met valentijnsdag vooral, dus wilde ik graag ook de roodtinten gebruiken.
De letters trok ik wederom over met een zwarte fineliner deze keer gebruikte ik een Pigma Micron fineliner, en de rest heb ik ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft kleurpotloden en het hartje in het midden heb ik gekleurd met een rode viltstift.
De stipjes die je ziet heb ik gekleurd met een hele mooie rode metallic gelpen, helaas zie je de glitters op de foto niet, maar het ziet er heel leuk uit!



 

Zoals je ziet ben ik echt lekker aan de slag geweest en wilde ik natuurlijk nog een maand doen, dat is de maand December alvast geworden!
Ik gebruikte ook hier de zwarte Tombow Fudenosuke voor de lijnen, en Caran D'ache viltstiften om de letters in te kleuren en de banners.
Het woord Wonderful heb ik ingekleurd met een gouden glitter gelpen, ook zie je het op deze foto niet zo goed, maar het resultaat is echt heel leuk!
Ik versierde de groene woorden onderin met een witte gelly rol gelpen, door er stipjes in te maken, dat het net lijkt of er sneeuw in de woorden zit. 






 
Met alle drie de maanden die ik tot nu toe heb gemaakt van deze lettering Verjaardagskalender ben ik erg tevreden en blij met de resultaten!
Ik wil de maanden zelf niet al te druk maken, maar dat is ieder zijn ding!
Het papier van deze kalender is van stevige kwaliteit waardoor je er dus met meerdere materialen op kunt werken!
Het is een superidee van Papicolor om deze DIY lettering kalender op de markt te brengen, ik vind hem erg leuk en ga hem ook zeker in Januari volgend jaar ophangen voor de verjaardagen! 
Ik wil Papicolor nogmaals bedanken voor deze Te leuke verjaardagskalender!


Wil jij ook graag deze DIY Lettering kalender bestellen? Dan kan dat via deze link:

De prijs van deze kalender bedraagt:  € 7,50,-










Geen opmerkingen:

Een reactie posten