Powered By Blogger

woensdag 29 maart 2017

Kleur je eigen Klimt

                                                        ~Review Kleur je eigen Klimt~
                                                                  Karakter Uitgevers


Van Karakter uitgevers kreeg ik een kaartenboekje met 22 kaarten toegestuurd om er een recensie over te schrijven.
Ik wil Karakter uitgevers hiervoor hartelijk danken.
In dit kaartenboekje zitten 22 kaarten die je naar je eigen inzicht kleur kan geven, met de materialen die jij graag wil.





















Informatie van het internet:

In Kleur je eigen klimt zijn 22 beroemde Klimt-schilderijen uit de collectie van de Galerie Belvedere in Wenen opgenomen.
De uitneembare ansichtkaarten zijn met alle soorten materialen in te kleuren, van kleurpotlood tot wasco.
Ontdek met dit kleurboek de magie van Gustav Klimt.


Hieronder laat ik jullie een aantal voorbeelden zien van de kaarten om in te kleuren:




Zoals je ziet leuke kaartjes om in te kleuren, maar wel erg veel priegelwerk!
Je moet hier dus van houden om lekker te priegelen.







Ik ben gaan bladeren in dit kaartenboekje van Kleur je eigen Klimt om een keuze te gaan maken, van welk kaartje ik zou gaan inkleuren.
Ik heb gekozen voor deze Gustav Klimt (1862 - 1918) Huizen in Unterach aan de Attersee. 
Deze tekst staat op de achterkant van het kaartje, zo weet je dus welke je kleurt en wat het een beetje inhoudt.
Ik heb gekozen om dit kaartje te kleuren met mijn bruynzeel stiften.
Dit ging prima, maar zoals je ziet wel erg streperig!
Meestal als je met stift kleurt heb je nou eenmaal strepen, dus dat is wel iets waar je zelf voor kiest.
Dit kaartje vond ik wel erg leuk om te kleuren, alleen van de strepen baal ik wel een beetje.






Voor het tweede kaartje die ik ben gaan kleuren heb ik gekozen voor Gustav Klimt (1862 - 1918)
De familie.
Ook weer bij dit kaartje staat achterop de tekst wat het inhoudt.
Voor deze kaart heb ik gekozen om met glitter gelpennen te gaan kleuren en met kleurpotloden van bruynzeel eurocolor.
Met kleurpotloden kleuren in dit kaartenboekje vind ik persoonlijk veel mooier uitkomen, en ook de glitter gelpennen geven geen strepen maar een mooi resultaat.


                                                            Mijn oordeel:

Dit kaartenboekje heeft 22 uitneembare kaartjes om in te kleuren zoals je dat zelf wil, ik heb met bruynzeel stiften, bruynzeel eurocolor potloden en glitter gelpennen gekleurd.
Met deze materialen ging dat prima in dit kaartenboekje, ook omdat het lekker stevig en dik papier is.
Als je bijvoorbeeld graag met markers kleurt dan kan dit ook prima in dit kaartenboekje vanwege het dikke papier, wel altijd oppassen met de alcoholmarkers!
Zelf ben ik tevreden over dit kaartenboekje, maar vind ik het wel erg priegelwerk.
Als je daar van houdt, dan raad ik je dit kaartenboekje zeker aan want hier valt genoeg in te priegelen!

Dit kaartenboekje Kleur je eigen Klimt is onder andere te koop bij:

Karakter uitgevers zelf
Bruna.nl
Bol.com


Het kaartenboekje kost: 9,99,-


Auteur:   Diverse auteurs
Soort:     Met illustraties
Taal:       Nederlands
Afmetingen:   10x160x112 mm
Gewicht:   134,00 gram
ISBN:  109045208172
ISBN:  139789045208176 
 
 
Blog Mandy kleurt 
Facebookpagina Mandy kleurt 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten