Powered By Blogger

zondag 19 maart 2017

Review Botanische Tuin

                                                      Botanische Tuin ~Maria Trolle~
                                                               BBNC Uitgevers


Bbnc Uitgevers kwam wederom weer met een pracht kleurboek. De Botanische Tuin van Maria Trolle, de oorspronkelijke Zweedse titel is Blomstermandala.
Deze heb ik zelf niet, maar heb dit zweedse kleurboek vaak genoeg op internet zien langs komen.
Ik was gelijk benieuwd toen Bbnc uitgevers deze uitbracht, en daarom wil ik Bbnc ook heel hartelijk danken voor dit recensie exemplaar.





















Informatie van het internet:

Dit exclusieve kleurboek neemt je mee door een weelderige tuin, langs levendige bloembedden, vijvers, moestuinen en appelboomgaarden. Maak kennis met alle dieren die zich verbergen tussen de bladeren en laat je geest tot rust te komen door de krachtigste kleuren te kiezen voor de mooie bloemblaadjes en groenste planten. Het boek is prachtig uitgevoerd met een kartonnen kaft, goudkleurig linnen band, gouden opdruk en goudfolie op de voorkant en prachtige diepzwarte schutbladen. Het papier is licht getint, waardoor de kleuren extra mooi uitkomen. Creatievelingen zullen tot over hun oren verliefd worden op de 96 pagina's vol met weelderige tuinen, bloemen en dieren - recht van het Scandinavische landschap. 
 
 
Hieronder laat ik jullie een aantal platen zien uit het kleurboek:
 
 







































De eerste plaat uit dit mooie kleurboek is een gouden vogelkooitje geworden.
Deze plaat is geheel gekleurd met kleurpotloden de bruynzeel eurocolor, deze potloden kleurden heel fijn in dit boek.
Het blenden wat ik heb gedaan in de groene bladeren ging ook perfect op dit papier en met de bruynzeel potloden.
Het papier is weer ongelooflijk fijn!




De volgende plaat die ik koos is een vrolijke bloemenzee en wilde een beetje een warme tint eraan geven, en dat is me wel aardig gelukt.
Voor de plaat heb ik ook kleurpotloden gebruikt. Een combinatie met de Koh i Noor potloden en een paar bruynzeel kleurpotloden.
De achtergrond heb ik niet geheel gedaan, alleen puur tussen de bloemen zachtblauw gebruikt en met de dezelfde kleur blauw ben ik ook langs de buitenranden gegaan van de bloemen.
Ik vind het resultaat echt geweldig geworden, en ben er erg trots op!








De derde plaat die ik koos zijn ook allemaal bloemen en besjes, deze plaat is geheel gekleurd met de stabilo 68 stiften.
Deze stiften hebben ook niet doorgedrukt op de achterkant van de plaat omdat dit boek dubbelzijdig is.
Het papier is stevig genoeg voor deze stabilo 68 stiften, waar ik dus wederom heel erg blij mee ben!
Je kunt met veel verschillende materialen in dit boek werken, maar onthoudt wel als je bijvoorbeeld met op alcoholbasis markers/stiften gaat kleuren, dat dit ten alle tijden doordrukt op je volgende pagina!






Dit is echt een juweeltje een kleurboek die ik zeker alle kleurders onder ons aanraad.
Het papier is ongelooflijk stevig en dik genoeg om met veel kleurmaterialen te kunnen kleuren in dit kleurboek.
De voorkant van het boek is ook heel erg mooi afgewerkt met gouden letters en een ontzettend stevige kaft.
Ik ga nog heel veel plezier beleven aan dit prachtige kleurboek.
Ik wil Bbnc uitgevers nogmaals hartelijk danken voor het toezenden van dit mooie kleurboek.

Wil jij ook graag in het bezit zijn van dit mooie kleurboek en lekker even wegdromen in verschillende tuinen van Maria Trolle.
Dan is dit boek onder andere te koop bij:

BBNC.nl
Bol.com
Bruna.nl

Het kleurboek kost: 14,99,-


ISBN: 9789045321028
FORMAAT: 258x217x20 mm
GEWICHT: 772 gram
UITVOERING: Hardback



Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten