Powered By Blogger

woensdag 29 maart 2017

Kleurgebeuren Lekker kleuren 1

                                                         ~Review Kleurgebeuren~
                                                                 Lekker kleuren 1


Van Your colour Creations kreeg ik het leuke kleurboek: Kleurgebeuren toegestuurd om er een recensie over te schrijven.
Ik wil Your colour Creations hiervoor ontzettend bedanken!
In dit leuke kleurboek staan 30 prachtige platen getekend door Georg Cuno en Nanda Boukes.




 
Informatie die voorin het kleurboek staat geschreven:

Lekker kleuren!
Met your colour creations

De tekeningen in kleurgebeuren - lekker kleuren deel 1 zijn gemaakt door Georg Cuno en Nanda Boukes.
Georg Cuno heeft van jongs af aan veel getekend en beleefd hier dagelijks nog veel plezier aan.
Op het grafisch Lyceum ontwikkelde hij zijn creativiteit en ging in de grafische sector werken.
In zijn vrije tijd is Georg altijd blijven tekenen. Nadat zijn vrouw, Sandy Cuno-Boukes, veel ontspanning en plezier beleefde aan kleurboeken voor volwassenen, kregen ze het idee om samen een prachtig kleurboek te gaan maken.
Een kleurboek met tekeningen, die zowel mannen als vrouwen zullen aanspreken.

Naast werk van Georg staan er in dit kleurboek ook prachtige tekeningen gemaakt door Nanda Boukes - de zus van Sandy.
Nanda heeft ook van kleins af aan veel getekend.
Vanaf 2015 heeft zij zich helemaal toegelegd op het maken van een ontdekkingsreis in tekenen en schilderen.
Zij hoopt dat haar werk jou inspireert om al het moois om je heen - de natuur en de mensen - te zien en ervan te genieten.

Wij wensen je veel kleurplezier!


Hieronder laat ik een aantal platen zien uit het mooie kleurboek:

























Zoals je ziet op de foto's van de platen staan er echt superleuke platen in!
Echt voor ieder wat wils, makkelijkere platen om te kleuren maar ook kan je lekker priegelen.
Ik vind alle 30 platen die erin staan hartstikke leuk en ga ook zeker proberen om ze allemaal kleur te gaan geven, zodat ik een vol en kleurrijk boek heb.







De eerste plaat heb ik al mooie kleurtjes gegeven, een bloemenmeisje.
Deze plaat heb ik ingekleurd met mijn bruynzeel eurocolor kleurpotloden, deze kleurpotloden gaan superfijn op dit papier en ik heb in deze plaats niets geblend, vond dat ook niet nodig.
Wel heb ik kleurverlopen gemaakt in het blad wat erg mooi geworden is.






De tweede plaat die ik koos is de letter B de achtereenvolgende platen die na de letter B komen zijn de letters EAR, dus BEAR.
Deze letters zijn hartstikke leuk getekend met verschillende kleine tekeningetjes erin en omheen, net zoals deze.
Deze plaat heb ik gekleurd met mijn stabilo 68 stiften, de stiften hebben iets doorgedrukt aan de achterkant van de plaat, maar dit is totaal geen probleem want het kleurboek is enkelzijdig!
Hartstikke fijn want dan kan je de achterkant niet verpesten omdat er niets staat.






De derde en laatste plaat die ik koos is deze prachtige kolibrie, ik hou van deze vogels!
Vind het prachtige en inspirerende beestjes, ze zijn altijd zo lekker kleurrijk.
Voor deze plaat heb ik gekozen om met mijn twinmarkers te kleuren van de action.
Let op! Dit zijn alcohol markers en die drukken wel altijd door, ik leg er altijd een paar blanco vellen achter zodat ik de volgende plaat niet verpest.
Dit vind ik zelf de mooiste geworden, alcohol markers vind ik altijd heel apart en mooi opdrogen!


                                                              Mijn oordeel:


Ik vind het een geweldig kleurboek, met hele leuke platen erin, goed bedacht ook allemaal.
Het papier is van goede kwaliteit, stiften drukken wel iets door maar dit kleurboek is enkelzijdig, dus dan vind ik het echt geen probleem en vind dat daar vooral heel goed overna gedacht is, om het kleurboek dus enkelzijdig te houden!
Je kan met verschillende materialen in dit kleurboek kleuren, ik zeg wel nogmaals kijk uit met alcoholmarkers. Leg er altijd even een paar blanco vellen achter.
Ik wil nogmaals Your colour creations danken voor dit leuke kleurboek die ik mocht recenseren.


Wil je nou ook graag dit kleurboek hebben? Dan zou ik hem zeker even bestellen!
Ik raad dit kleurboek zeker aan, staan echt leuke platen in!

Het kleurboek: Kleurgebeuren Lekker kleuren 1 is te koop bij:

yourcolourcreations.nl
Het kleurboek kleurgebeuren kost: 9,99,-


Een uitgave van: Your colour creations
Titel: Kleurgebeuren - lekker kleuren 1
Uitgever: Your colour creations BV
Ontwerp: Omslag en opmaak: Malou design
Illustraties: Georg Cuno en Nanda Boukes / Nanda's art journey
ISBN: 978-90-824848-0-9

Website Your colour creations
Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten