Powered By Blogger

woensdag 25 oktober 2023

Feel good Wenskaarten ~om in te kleuren~

                                   ~ Review Feel good Wenskaarten - om in te kleuren ~
                                                                  Uitgeverij Deltas



Wat een leuk wenskaarten boekje is dit, een set van 20 kaarten die je kunt inkleuren en daarna heb je onwijs leuke kaarten voor verschillende gelegenheden!
Allerlei leuke dingen staan erin, voor ieder wel wat wils. Natuurlijk ben ik lekker aan de slag gegaan met kleuren in dit leuke wenskaarten boekje! Ik vertel je er alles over in deze review.
Uiteraard wil ik Uitgeverij Deltas bedanken voor dit recensie exemplaar! 






Samenvatting:

Of je nu iemand een hart onder de riem wil steken of zomaar een lieve boodschap wil sturen, met deze originele kaartenset om in te kleuren heb je een uniek kunstwerkje voor iedere gelegenheid. Kies één van de 20 kaarten, scheur hem uit en kleuren maar! De kaarten zijn makkelijk uit te nemen en gedrukt op extra dik papier om doordrukken te voorkomen.

Hieronder zie je een aantal kaartjes uit het Feel Good wenskaarten boekje:








Erg leuke & lieve teksten staan er ook bij, er zitten 20 kaarten in dit wenskaarten boekje. Je kunt ze er makkelijk uithalen waardoor je ze dus ook kan weggeven of opsturen!
Het papier van dit wenskaarten boekje is natuurlijk op dik papier waardoor je er fijn met meerdere of verschillende materialen in kunt kleuren! Vast ook zelfs met waterverf en markers, of alcohol markers (let wel op) dat markers op alcohol basis altijd wel doordrukken!
Verder zijn de kaarten ook prima in te kleuren met kleurpotloden of stiften..



Ik heb mijn eerste kaartje ingekleurd met kleurpotlden, hiervoor gebruikte ik mijn Faber Castell Goldfaber kleurpotloden. Deze kleurden prima op het papier en ook fijn vond ik zelf!
Het is het kaartje geworden met de Tekst: Lieve Groetjes! Vind 'm echt heel leuk geworden!




 


Het tweede kaartje heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell Pitt Artist stiften, ook deze stiften kleuren onwijs prettig op het papier!
Ze drukken absoluut niet door, wat wel zo fijn is natuurlijk want je wil misschien op de achterkant nog iets schrijven aan de ontvanger van het kaartje..







En nog een derde kaartje heb ik ook ingekleurd, want ik was zo lekker bezig dat ik graag nog een kaartje wilde kleuren! Voor dit kaartje heb ik ook stiften gebruikt, mijn stabilo 68 stiften & de Fibralo Brush stiften van het merk Caran d' Ache.
Ook beiden merk stiften kleurden fijn op het papier! En drukte ook niet door.

'Een bosje geluk voor jou'






Auteur(s): Centrale uitgeverij Deltas 
ISBN: 9789044762259
Uitvoering: Pakket
Afmetingen: 176 x 126 x 11 mm
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 40 
Gewicht: 177
Thema: Kleurboeken en activiteitenboeken voor volwassenen; Schrijfwaren


Wil jij ook dit gave Feel good Wenskaarten boekje bestellen? Dan kan dat via deze link bij Bruna! 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten