Powered By Blogger

woensdag 25 oktober 2023

Het enige echte F*CK IT Kleurboek

                                 ~ Review Het enige echte F*CK IT Kleurboek ~ 
                                                        Uitgeverij Deltas



De titel van dit kleurboek zegt het al! Een heerlijk kleurboek vind ik het, omdat het leven nou eenmaal niet altijd rozengeur en mannenschijn is toch?!
Ik zat niet al te lang geleden ook niet lekker in mijn vel en alles was gewoon kl*te en shit. Dit hoort nou eenmaal ook bij het leven, en het was zo fijn dat Uitgeverij Deltas toen met dit kleurboek kwam!
Ik dacht Ja dit is echt iets voor mij en die wil ik graag recenseren voor iedereen die misschien ook niet lekker in hun vel zit of dat het leven misschien niet zo fijn is momenteel..
Ik wil uitgeverij Deltas bedanken voor dit geinige kleurboek, kwam precies optijd voor mij!






Samenvatting

Kleur al je frustraties, verwensingen en irritaties van je af met deze 24 brutale en grappige kleurposters. Scheur een poster uit, pak je potloden en fineliners erbij en zeg 'f*ck it' tegen alles en iedereen terwijl je al kleurend weer helemaal tot rust komt. Perfect voor als je weer een baaldag hebt of iemand figuurlijk de nek wil omdraaien. De posters zijn gedrukt op dik, kwaliteitsvol papier om doordrukken te voorkomen.



Hier onder een aantal leuke platen uit het kleurboek:







Heerlijke platen toch om in te kleuren?! Ik vind in ieder geval van wel, soms is ook alles gewoon even KAK & SHIT!!
En tja als ik een vogel was zou ik meteen weten op wie ik zou schijten, ik geloof dat iedereen weleens deze uitspraak heeft gedaan ;-)

Wat vond ik het heerlijk om te kleuren in dit boek, en natuurlijk ga ik ook nog veel meer platen kleuren in dit boek! Ik denk dat ik er nog 1 nodig ga hebben 'voor het geval dat' als het boek vol is, tja dan zit je wel...  Ik plaatste van de week op m'n eigen Facebook een plaat welke ik gekleurd had uit dit boek en ik kreeg allerlei leuke reacties en ook gelijk de vraag waar dit boek Te koop is? Superleuk enne ik ga je dat dus allemaal vertellen in deze review!





Als eerste koos ik voor deze mooie plaat! Het is een lekkere grote plaat/poster dus helemaal leuk! Ik heb gekleurd met Faber Castell Pitt stiften, doordat ook dit poster kleurboek dikker papier heeft drukten deze stiften niet door! 'hoe fijn! Enne Ja wat dacht je van een heerlijk kopje hou - je - bek? Gezellig toch?! En lekker rustig ;-)





 
Om nog even lekker door te gaan deze plaat heb ik gekleurd met kleurpotloden, ik gebruikte mijn Bruynzeel kleurpotloden en ook deze kleuren prettig op het papier!
Fijn dat er gekozen is voor dik, kwaliteitsvol papier! Hierdoor kun je dus ook met meerdere kleurmaterialen in dit boek kleuren, ik hou daarvan!

Och en ik heb wel vaker dat ik denk 'Vandaag is een prachtige dag om me met rust te laten. Een heerlijke uitlaatklep! Vind ik dit kleur/poster kleurboek, even lekker je gang gaan en je koppie leegmaken met dit kleurboek, geloof me dat is zo fijn!

EAN: 9789044765502
Doelgroep: Volwassenen
Gewicht: 0.38 kg 
Taal: Nederlands
Uitvoering: Paperback


Ik snap helemaal dat je dit kleur/poster boek nu ook graag wil gaan bestellen of kopen!
Wil jij dit boek graag online bestellen dan kan je dit doen via deze link(en)  Standaard Boekhandel 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten