Powered By Blogger

maandag 2 oktober 2023

Kleurboek Heksen Huisje - Hanna Karlzon

                                                 ~ Review Kleurboek Heksen Huisje ~ 
                                                                       Mus boeken


Yes er is weer een Hanna Karlzon kleurboek! Deze heeft de titel verhalen uit het Heksen Huisje
Ontzettend benieuwd dus, hier staan dus allerlei mooie platen in zoals heksenhuisjes 'zoals de titel al een beetje verklapt'! 
Maar ook lieve poesjes, magische drankjes, bloemen, paddenstoelen en nog veel meer!
Als echte Hanna Karlzon fan kon dit kleurboek natuurlijk zeker niet ontbreken!
Dankzij Musboeken mocht ik dit gave kleurboek voor jullie recenseren, Bedankt daarvoor!




  Samenvatting:

Welkom in het heksenhuisje!

Loop door de poort naar binnen en dwaal rond in de lommerrijke, gezellige tuin, omringd door zoemende hommels. Open de krakende deur en stap de warmte van het oude huisje in. Hier kun je door magische boeken bladeren en van mysterieuze toverdrankjes slurpen of gewoon genieten van een moment van rust met de heks en haar vrienden.

Na Middernacht maskerade en Verhalen uit het bosrijk is dit het derde kleurboek in de serie 'Verhalen uit...' met illustraties van Hanna Karlzon, een van de bekendste en populairste Zweedse kleurboekillustratoren.

Hier een aantal platen uit het kleurboek:






Wat een mooie platen zijn het toch! Ik had gelijk weer zin om lekker aan de slag te gaan met mijn kleurpotloden. 

Als eerste koos ik deze plaat met paddenstoelen, ik gaf ze eens een ander kleurtje dan rood bijvoorbeeld, in een kleurboek is het aan jou welke kleuren je wilt gebruiken. Ik gebruikte mijn nieuwste kleurpotloden die ik nog niet zo heel lang heb in mijn collectie, de Brutfuner pastel kleuren, kleurpotloden. Deze kleuren zijn echt gaaf, hele mooie zachte kleurtjes ook! Ik ben er erg blij mee. Ook zeker hoe mijn plaat in het kleurboek is geworden!




Dan verder naar mijn tweede plaat die ik voorzien heb van mooie kleuren! 
Dit is een lief meisje geworden met een mooie mand vol zonnebloemen, bij deze plaat heb ik gebruik gemaakt van mijn Prisma Premier kleurpotloden & de Derwent Coloursoft beide hele fijne en zachte kleurpotloden! Waardoor ze dus ook heerlijk kleuren op het papier van het Kleurboek Heksen Huisje.
Het zijn overigens dubbelzijdige pagina's in het kleurboek, dit is meestal wel het geval in deze kleurboeken van Hanna Karlzon, maar voor mij echt geen enkel probleem, ook omdat ik toch wel meestal met kleurpotloden kleur in erg mooie kleurboeken..




En ik kon er natuurlijk geen genoeg van krijgen dus kleurde ik fijn nog een plaat in dit mooie boek!
Dat is dit lieve katje geworden met twee muisjes die lekker liggen te slapen.
Hier heb ik gebruik gemaakt van mijn Marco Raffiné kleurpotloden (die heb ik overigens een hele tijd niet gebruikt) Ik was ze kwijt! Had ze blijkbaar erg goed opgeruimd en dacht Hey das leuk, zo kom je nog eens potloden tegen! Dus hup gelijk er weer eens mee gekleurd en nu in mijn handige etuis gedaan!
Ook met deze plaat ben ik erg blij, vooral met hoe de vacht is geworden van het katje!







Taal
nl
Bindwijze
Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum
17 juli 2023
Aantal pagina's
64
Illustraties
Met illustraties









Geen opmerkingen:

Een reactie posten