Powered By Blogger

donderdag 12 oktober 2023

Pentel Mattehop Gelpennen

                                                       ~ Review Pentel Mattehop gelpennen ~ 
                                                                         Pentel Nederland



Een review over de Pentel Mattehop Gelpennen, erg benieuwd naar deze Gelpennen en ik mocht ze voor jullie gaan uittesten namens Pentel. Natuurlijk wil ik Pentel Nederland hiervoor bedanken!
Mattehop gelpen zul je denken, wat is dat dan nou weer?
Het zijn prachtige intense kleuren en ze drogen dus mat op! Hoe gaaf! Ja heel gaaf! Ze drogen prachtig op waardoor je echt een heel tof resultaat hebt.
Ik ga het jullie allemaal laten zien in deze review!


Ik heb hier een setje van 8 verschillende mooie kleuren: 




Een mooie roze kleur, oranje, rood, paars, blauw, geel, groen en zwart.
Je kan hier vast een leuk kaartje mee inkleuren zoals ikzelf ook gedaan heb, maar ook heb ik ermee geschreven wat gekrabbeld en hartjes getekend.
De Pentel Mattehop gelpennen zijn dus ook zeer geschikt om mee in je Bullet Journal te schrijven bijvoorbeeld, of te gebruiken met mixed media maar ook om mee te schrijven en kleinere platen mee te kleuren of leuke kaartjes mee in te kleuren. Zoals je kunt lezen dus voor meerdere doeleinden zijn deze gave Gelpennen te gebruiken!





Dit is dus het kaartje die ik heb ingekleurd met de Pentel Mattehop gelpennen. 
Ik heb geprobeerd om het zo goed mogelijk te fotograferen maar dit was nog niet makkelijk, ben ik wel even mee bezig geweest! De kleuren drogen heel mooi en dus Mat op, de gelpennen kleurden overigens ook erg fijn! Ze geven goed kleur af en je hoeft er niet mee te drukken, gewoon lekker zachtjes mee kleuren en ze geven al geweldig kleur af!
Weer eens wat anders dus..
Erg blij met het resultaat en vind het kaartje zelf erg leuk geworden!





Op de tweede foto kun je het nu nog beter zien, hoe de kleuren mooi Mat opdrogen.
Het lijkt wel of het op het papier ligt de krabbels zeg maar die ik hier heb gemaakt, heel gaaf!
Altijd met nieuwe pennen schrijf ik er meestal Hallo mee en krabbel er wat mee zodat ik de kleuren goed zie hoe ze eruit zien als ze opdrogen en hoe ze zijn.




En ook mijn getekende hartjes (ben geen teken held) kun je zien hoe ze eerst zijn als het nog (nattig) is en hoe de kleuren dan uitkomen als ze opdrogen.
Ik vind het echt een heel gaaf resultaat! Alsof de hartjes dus ook echt op het papier liggen.

Wil jij nou ook graag deze gave Pentel Mattehop Gelpennen? Dan kun je ze via deze link bestellen: https://www.pentelarts.nl/catalogsearch/result/?q=mattehop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten