Powered By Blogger

dinsdag 24 oktober 2023

Happy Halloween - Goedkoopstehobby.nl

       ~ Review Halloween Thema - Diamond painting kaartjes & Faber Castell Pitt Stiften ~ 
                                                                 Goedkoopste Hobby 


Hier een review over een leuk onderwerp, binnekort is het Halloween normaal vieren we dit niet in Nederland en is dat echt iets van Amerika. Maar toch ook in ons kikkerlandje Nederland wordt het steeds populairder! 
Dus bij deze een review over het thema Halloween en Herfst!










Hier zie je een verpakking met de Halloween Diamond paint kaartjes & twee verpakkingen met ieder 6 stuks Faber Castell Pitt Stiften. Terra en Landscape, met dus 6 herfstachtige kleuren en de andere met 6 land kleuren. 12 hele mooie kleuren voor deze tijd van het jaar. De Faber Castell Pitt stiften hebben ieder ook een eigen naam qua kleur. Deze laat ik je verder in deze review zien! 
Eerst begin ik met de leuke Halloween Diamond Painting kaarten.






Op de eerste foto's zag je dat je een geheel compleet pakketje krijgt, de diamond paint kaartjes met plaklaag die je er natuurlijk eerst afhaalt, de bijhorende steentjes (waar je er echt meer dan voldoende van krijgt) een diamond paint pen, waxblokje waar je de pen indrukt en een schudbakje om je steentjes in te doen. Ook zitten er twee witte enveloppen bij om ze eventueel te kunnen weggeven of versturen.




Hier zie je dat beide kaartjes dus klaar en af zijn, op de tweede foto kun je goed zien hoe mooi de steentjes ook glinsteren! Superleuke kaartjes zijn het geworden, een perfecte en leuke hobby met deze lange donkere avonden. Ik vind het heerlijk om te doen, en je kunt er ook nog eens heerlijk even je hoofd mee leeg maken. Even nergens aan denken en lekker freubelen! 






Op deze laatste foto zie je de zakjes met steentjes, en wat ik al zei: je houdt echt best wel wat steentjes over! Ik heb de zakjes zelf even dicht geplakt met een plakbandje zodat ze niet allemaal door elkaar gaan. De overige steentjes kun je bijvoorbeeld weer bij andere diamond paintings gebruiken. Maar je kan natuurlijk ook je creatieve geest de vrije gang laten gaaan!
En een leuke tissuebox er bijvoorbeeld mee versieren, of een leuk sieradendoosje maken, of op een blanco canvas iets leuks mee maken?! Nou bedenk het maar ;-)
Als je maar plezier hebt dat is het belangrijkste!


Dan ga ik nu verder met de Faber Castell Pitt stiften!





Hier zie je dus de 12 mooie kleuren, ik heb zelf een mooi met dik papier notitieboek waar ik dus de kleuren in heb opgeschreven.
Ik heb deze 12 kleuren: Landscape
Indanthrene blue 247
Sky blue 146
May green 170
Chromium green opuque 174
Green gold 268
Dark cadmium yellow 108
En Terra:
Walnut brown 177
Caput mortuum 169
Raw umber 180
Cinnamon 189
Terracotta 186
India red 192...







Ik had jammer genoeg geen Halloween kaartjes of kleurplaten om in te kleuren, maar dat geeft niet! Ik wilde graag met herfstachtige kleuren gaan kleuren! en dan zijn deze platen toch ook helemaal prima voor!
De eerste is gewoon een losse kleurplaat, ik heb zelf even geen idee meer hoe ik daaraan kom? Maar hij is wel erg leuk geworden!
En de andere twee zijn kaartjes die ik heb ingekleurd met Faber Castell Pitt stiften.
Deze stiften kleuren echt geweldig! Een fijne punt eraan waardoor je ook gedetailleerde stukjes ermee kunt inkleuren, en als je de stift wat schuiner houdt kun je er ook grotere vlakken mee in kleuren zonder moeite!
De stiften kunnen ook met gemak in kleurboeken gebruikt worden, ik zou er wel even een blanco vel papier onder leggen voor de zekerheid! Maar als je in kleurboeken kleurt met wat dikker papier is dit geen probleem, ze drukken verder niet door (bij mij).
Wat mij betreft zijn deze stiften echt helemaal top! Er bestaan meerdere setjes met nog veel meer kleuren waardoor je de set bijvoorbeeld ook kunt uitbreiden! Ik ben in ieder geval heel erg blij met deze twee setjes! Enne natuurlijk te koop bij Goedkoopste Hobby! Evenals de diamond paint kaartjes natuurlijk!

Dan ben ik voor nu wel ten einde gekomen aan deze review.. 
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, en hebben jullie zelf ook veel zin gekregen om aan de slag te gaan! Goedkoopste hobby is altijd lekker op tijd met versturen dus je hebt het vaak al snel in huis!
Dan kan je misschien nog wel zo'n leuk Halloween kaartje gaan painten en geven of versturen naar je vriendin?! Of naar wie jij wilt!


Wil jij deze spulletjes ook graag? Dan kan je dit natuurlijk allemaal bestellen door op deze link te klikken!  https://www.goedkoopstehobby.nl/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten