Powered By Blogger

donderdag 12 oktober 2023

Mijn agenda om in te kleuren - Uitgeverij Deltas

                                        ~ Review Mijn agenda om in te kleuren ~
                                                             Uitgeverij Deltas



Een agenda om in te kleuren! Dat vind ik zo onwijs leuk, een mooie agenda vol mooie platen om bij elke week een mooie plaat in te gaan kleuren, wie wil dat nou niet?
Elke kleurfanaat zou deze agenda toch willen hebben?!
Ik wil Uitgeverij Deltas enorm bedanken dat ik deze gave agenda voor jullie mag gaan recenseren!





Samenvatting: 

Laat je creativiteit de vrije loop met deze unieke agenda om in te kleuren. Noteer al je to do's, afspraken en evenementen en beleef week na week plezier met het inkleuren van de prachtige tekeningen. Kortom, gebruik deze unieke, gebonden jaarplanner met handig leeslint en stevige elastieksluiting om je planning in goede banen te leiden.


Hier laat ik een aantal mooie kleurplaten zien uit de Agenda:








Er staan diverse mooie kleurplaten in deze Agenda om in te kleuren, van lieve dieren tot paddenstoelen en heel veel mooie bloemen & planten en noem maar op!
Ik kleur het liefst met kleurpotloden, en dus heb ik dat nu ook gedaan in deze leuke agenda.
Zo ben ik begonnen met deze leuke plaat, ingekleurd met mijn Arteza kleurpotloden.
Elke pagina heeft een week indeling er staan verder nog datums bij, wat handig is want die kun je dan zelf invullen en zo kun je dus zelf bepalen wanneer je deze agenda gaat gebruiken en voor welk jaar bijvoorbeeld.




Daarna heb ik deze mooie plaat ingekleurd, allerlei mooie planten en dus heel veel groene tinten gebruikt! Ook met kleurpotloden ingekleurd omdat ik dat mooier & en toch ook fijn vind om mee te kleuren, heb hier met mijn Prisma Premier kleurpotloden gekleurd.



Ik was zo lekker bezig, en de kleurplaten die in deze agenda staan kleuren ook gewoon lekker weg!
Dus hier nog een mooie! Ook weer met kleurpotloden gekleurd zoals je je wel kon bedenken..
Met kleurpotloden heb je overigens ook minder kans dat het doordrukt bijvoorbeeld op de achterzijde van je pagina, waar je dus je afspraken of verjaardagen of notities neer schrijft.  Dat vind ik zelf niet een heel groot probleem trouwens, maar met kleurpotloden kleur ik gewoon liever..




Soms heb je in agenda's wel dat je achterin nog lege pagina's hebt waar je dingen zou kunnen opschrijven of bepaalde notities of wat je ook maar wilt, maar dat heeft deze agenda niet.
Daar in tegen heeft deze agenda wel pagina's vol superleuke kleurplaten om in te kleuren, dus je kunt in de koudere en lange winteravonden lekker aan de slag! Als je alle kleurplaten gekleurd hebt, moet je eens kijken wat een gave agenda je dan hebt! Één die niet iedereen heeft! 


EAN:9789044765489
Auteur(s):ZNU
Taal:Nederlands
Onderwerp:Tekenen, schilderen, kalligrafie
Uitgever:Centrale Uitgeverij Deltas
Verschenen:September 2023
Druk:1
Uitvoering:Hardcover
Conditie:Nieuw
Pagina's:128
Afmetingen:218 x 174 x 17 mm
Gewicht:429 gram

 
Wil jij nu ook deze Te Gave Agenda om in te kleuren? Dan kan je hem via deze link bestellen: Mijn Agenda om in te kleuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten