Powered By Blogger

donderdag 13 april 2017

Faber Castell Pitt artist pens (brush) & Molotow Grafx Aqua Ink

                 ~ Review Faber Castell Pitt artist pens & Molotow Grafx Aqua Ink ~


Van Art in a Bag winkel in Hilversum kreeg ik een setje van Faber Castell Pitt artist pens (brush) van 6 stuks en 4 Molotow Grafx Aqua Ink Brushstiften toegestuurd om te recenseren.
Ik wil Art in a Bag hiervoor ontzettend bedanken!








































Op de foto's is te zien om welke Faber Castell pitt artist stiften het gaat.
Het zijn de basic kleuren in dit setje verpakt met 6 stuks.
En 4 Molotow Grafx Aqua Ink brushstiften om te proberen.
Ik mocht dit testen van Art in a Bag voor jullie en mijn bevindingen van deze stiften met jullie delen.

De Faber Castell pitt artist pens (brush) zijn ontzettend prettig om mee te kleuren in kleurboeken, maar ook kun je met deze Faber Castell stiften handletteren omdat deze dus ook een penseelpunt hebben.
Als je de stift wat recht houdt kan je er ook heel fijn mee kleuren zoals kleinere details, ook kan je er grotere vakjes bijvoorbeeld mee kleuren door de stift gewoon wat losser en schuin in je hand te houden.
De Molotow Brushstiften kan je ook mee kleuren, alleen dit vind ik geen succes in kleurboeken om mee te kleuren, het zijn echt stiften om meer mee te handletteren wat ondertussen ook een ontzettende hype is!

De kleurtjes die in het Faber Castell setje zitten zijn:
Phthalo Blue 110
Purple Violet 136
Pink Carmine 127
Permanent Green Olive 167
Dark Chrome Yellow 109
Cadmium Yellow 107

En de 4 kleuren Molotow Brushstiften zijn:
Geel
Blauw
Donkerblauw
Rood

Informatie van het internet over de faber castell pitt artist pens (brush):

Brushpen op basis van gepigmenteerde indase inkt met hoog kwaliteit kwastpunt. Hoog licht resistent, waterresistent en permanent. In 6 basis kleuren.

Informatie van het internet over de molotow grafx aqua ink brushstiften:

Brush pen met inkt op water basis. De inkt bestaat uit plantaardige kleurmiddelen en is daarom ook geschikt voor kinderen. Intense kleuren, geurloos en transparant.

De Faber Castell stiften zijn heel mooi om mee te kleuren.
Het zijn dan wel brushstiften maar je kan er makkelijk in je kleurboeken mee kleuren zoals ik ook al eerder vermeld heb.
Ik heb 2 kleurplaten met deze stfiten ingekleurd.
















De eerste plaat die ik heb gekleurd met de Faber Castell pitt artist brushstiften komt uit het kleurboek Natuurrijke mandala's kleuren.
En de tweede plaat komt uit het kaartenboekje: Kaarten met spreuken om te kleuren en te versturen.
De stiften in deze twee platen gingen geweldig!
Het papier nam de stiften goed op, en ik hoefde totaal ging druk te zetten met deze stiften, ze glijden echt over het papier.
De kleurafgifte vind ik echt prachtig, ik ben dan ook zeer tevreden met het eindresultaat van mijn ingekleurde platen.
De kleuren zijn echt prachtig die in het setje van 6 stuks verpakt zitten.
Ik ben hier enorm blij mee, en zal er nog heel veel mee gaan kleuren!

Dan de Molotow Grafx Aqua Ink Brushstiften:




 Deze Molotow Brushstiften met inkt zijn stiften op waterbasis, de stiften zijn geurloos en hebben echt onwijs intense kleuren!
Zoals je kan zien op de foto's heb ik ermee gekleurd en gehandletterd.
Met deze stiften kan je echt heel mooi handletteren je kan wat harder drukken met de punt zodat je dikkere lijnen krijgt en minder druk zetten als je wat fijnere lijntjes wil.
Ook kun je deze stiften met elkaar mengen, te zien op foto 2.
Ik heb dit in een eigen oefenschriftje gedaan om te laten zien wat je ermee kan en gelijk om deze Molotow stiften uit te proberen.
Ik vind de stiften dus erg fijn om ook mee te werken, om mee te handletteren vooral!
Al met al ben ik dus ontzettend tevreden met deze Faber Castell brushstiften en Molotow aqua ink brushstiften.
Vooral de Faber Castell pitt artist (brush) stiften raad ik aan, ze kleuren zo fijn!

Wil je ook de faber castell pitt artist (brush) stiften aanschaffen? Dan zijn deze natuurlijk te koop bij:

Art in a Bag  Ze zijn nu zelfs in de aanbieding op de site! Voor de prijs van: 13,56,-

En de Molotow stiften zijn natuurlijk ook te koop bij: Art in a Bag Ook in de aanbieding voor de prijs van: 8,07,-


Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten