Powered By Blogger

woensdag 9 augustus 2017

Kleur jezelf kalm - Fantastische fauna

                                      ~ Review Kleur jezelf kalm - Fantastische fauna ~
                                                                    Millie Marotta


Van Karakter Uitgevers kreeg ik dit kleurboek thuis gestuurd om er een review over te schrijven.
Ik wil Karakter uitgevers hier natuurlijk voor bedanken.
Een boek met vele details en veel lijntjes en hokjes.





informatie van het internet:

In haar meest persoonlijke boek tot nu toe brengt Millie Marotta een selectie van de meest opmerkelijke dieren op aarde. Al sinds haar kinderjaren is Marotta gefascineerd door wilde dieren. Ze zijn fascinerend om naar te kijken, hebben geweldige survival skills en hun intrigerende gedrag en hofmakerijrituelen zorgen voor een bijzonder schouwspel.

Hieronder een aantal voorbeelden uit het mooie kleurboek:




Toen ik dit kleurboek kreeg opgestuurt dacht ik: poeh dat wordt een hele opgave!
Maar natuurlijk ik er eenmaal aan begon kreeg ik ook er geen genoeg van, wat een mooie platen staat er in dit kleurboek! Allerlei fascinerende wilde dieren die wachten om ingekleurd te worden!
Ik bladerde eerst even lekker in het kleurboek en natuurlijk eerst even je neus erin steken, een nieuw kleurboek ruikt echt heerlijk!
Ik koos voor een plaat om te gaan kleuren en pakte mijn kleurstiften van Stabilo er lekker bij.
Het is een lieve bever geworden die ik koos om kleur te gaan geven met Stabilo pen 68 stiften kleurde ik de bever geheel in, maar geen normale kleurtjes natuurlijk! Deze bever is gedetailleerd getekend, dus ook met bloemen en bladeren erin, hoe leuk!?
Het papier nam de stabilo stiften goed op, en dus gelukkig ook totaal niets doorgedrukt. Waar ik erg blij mee ben.







De volgende plaat die ik koos om kleur te gaan geven, ik kan het eigenlijk niet zo heel goed plaatsen maar het is een of ander iets wat in de oceaan zit zoals koraal aparte bloemetjes, maar nu dus in zijn geheel heeft Millie Marotta hier een tekening van gemaakt! Ik vond het erg interessant er wilde het graag vrolijke kleuren geven.
In deze plaat heb ik mijn favoriete kleurpotloden erbij gepakt, en wel de Bruynzeel Eurocolor.
Dit zijn kleurpotloden van vroeger, weet ook niet zeker of ze nog wel gemaakt worden, maar ze kleuren ontzettend fijn ook op dit papier.







De derde en laatste plaat die ik koos om kleur te gaan geven is een lief vosje geworden uit dit mooie kleurboek.
Ook bij deze plaat heb ik kleurpotloden gebruikt, deze keer ook van Bruynzeel maar dan uit het Rijksmuseum blik, dit zijn kleurpotloden op waxbasis ze kleuren prettig en geven een goede pigment af zonder hard te hoeven drukken en ook in dit kleurboek kleurden ze erg fijn.
Ik gebruikte verschillende bruintinten voor het vosje, het binnenste van de oren kleurde ik zacht roze, en natuurlijk prachtige blauwe ogen.




Ik vind dit boek erg leuke en gedetailleerde tekeningen hebben, in het begin dacht ik dus dat wordt nog een leuke opgave, maar eenmaal begonnen in dit kleurboek had ik er erg veel plezier in!
Papierkwaliteit is prima, dus ook voor mede kleurders die graag met stiften kleuren in een kleurboek, de stabilo stiften doen het in ieder geval geweldig in dit kleurboek, en drukken helemaal niets door!
Kleur je graag met kleurpotloden dan kan dit natuurlijk helemaal in dit kleurboek, en zoals je hebt gelezen dus ook met de goedkopere kleurpotloden van Bruynzeel!

Wil jij dit leuke en gedetailleerde kleurboek nu ook graag in je bezit hebben? Dat kan!
Dit kleurboek is onder andere te koop bij:

www.karakteruitgevers.nl
www.bol.com

Voor de prijs van: 11,99,-


Categorie: Lifestyle
ISBN: 978 90 4521 138 1
NUR: 476
Aantal Pagina's: 96
Uitvoering: Paperback







Geen opmerkingen:

Een reactie posten