Powered By Blogger

zondag 13 augustus 2017

Pusheen Kleurboek

                                                   ~ Review Pusheen Kleurboek ~
                                                              BBNC Uitgevers


Van Bbnc Uitgevers kreeg ik ook dit kleurboek toegestuurd Pusheen kleurboek.
Ik wil bbnc uitgevers hiervoor uiteraard bedanken.
Dit is een kleurboek vol met de bekende poes Pusheen.





















Informatie van het internet:

Pusheen begon als een tekening op een weblog, maar de schattige, dikke, getekende poes groeide al snel uit tot een universele internethit. Wereldwijd zijn al miljoenen mensen in katzwijm gevallen voor deze pittige kitten. Ze heeft zelfs haar eigen emoticons op Facebook! In het Pusheen kleurboek laat Pusheen zien wie ze is, stelt ze haar zusje Stormy voor, showt ze haar hobby's (eten, slapen, eten en slapen), wat ze zoal doet op een dag (eten, slapen ... afijn) en laat ze zien hoe ze verjaardagen, feestdagen en de vier seizoenen viert. Het enige probleem is ... haar leven mist een beetje kleur. Dat is een taak voor jou! Kies je mooiste kleurpotloden of stiften en geef kleur aan Pusheen en haar vriendjes. Lekkere donuts, taartjes, pizza's en ijsjes, enge draken en spoken, vrolijke visjes en zeemeerminnen, een prachtige eenhoorn en natuurlijk die lieve, fluffy Pusheen: ze wachten allemaal tot jij ze een mooi kleurtje geeft! 


Hieronder laat ik jullie een paar voorbeelden zien uit het Pusheen kleurboek:























Ik zag dat dit superleuke poezen kleurboek uit ging komen bij Bbnc Uitgevers, ik heb deze dus aangevraagd ter recensie omdat ik zeer benieuwd was hoe het er precies uitzag en welke platen er nu in zullen staan!
Allemaal lieve poezebeestjes natuurlijk! Die wachten om kleur te krijgen.
Pusheen was al bekend via het internet, maar nu bracht bbnc uitgevers dus dit kleurboek uit, hoe leuk is dat!
Ik ben ermee aan de slag gegaan voor jullie en wil graag mijn mening delen over dit kleurboek.









De eerste plaat uit dit boek heb ik gekleurd met Bruynzeel Expressions kleurpotloden 2 lieve poezenbeestjes met 2 kastelen nog wel!
Ik vond deze plaat zo leuk in elkaar getekend dat ik ben begonnen met deze, heel apart een kasteel op de kop! De kleurpotloden gingen overigens geweldig op het papier uit dit kleurboek.
Het zijn 2 grijze katjes geworden met leuke gekleurde bloemen en rozen.








Tweede plaat wilde ik eens anders gaan doen en kleurde ik in met Ecoline brush stiften dit ging geweldig! Wel heb je een wat streperig effect maar dit vind ik zelf eigenlijk helemaal niet erg!
Ik was gewoon ook benieuwd wat het papier uit het boek zou gaan doen, het heeft niets doorgedrukt naar de volgende pagina dit boek is namelijk dubbelzijdig gedrukt, dus als het zou doordrukken zou dat natuurlijk zonde zijn!
Ook is het papier niet gaan bobbelen wat ik wel een beetje had verwacht, maar nee! Heel blij mee dus!








En de derde en laatste plaat ging ik ook maar eens lekker anders doen, gewoon omdat ik daar zin in had en ook benieuwd was hoe de stabilo 68 stiften het zouden doen op het papier.
2 Pusheen poezen heb ik met verschillende kleuren ingekleurd en in strepen, ik denk nou dit wordt wat! De andere Pusheen poes kleurde ik dus ook met de stabilo 68 stiften met ronddraaiende bewegingen. Het eindresultaat is toch prachtig!
Vrolijk gekleurde Pusheen poezenbeesten die elkaar heel lief vinden! Ik hou ervan.







Ik vind dit kleurboek hartstikke leuk, en ook eens even wat anders en lekker makkelijke platen ook wel vind ik.
Wel wat grotere platen met meerdere grote vlaktes waar je dus bijvoorbeeld heerlijk met brushstiften in kunt kleuren, of met wascokrijtjes, pastelkrijt en tja gewoon met vanalles! Niets is te gek
Het papier in dit kleurboek kan in ieder geval stabilo 68 stiften aan en de Ecoline brushstiften.
Dus kan je ook met veel kleurmaterialen in dit leuke poezen kleurboek aan de slag!

Dit Pusheen kleurboek is te koop bij onder andere:
www.bbnc.nl
www.bol.com

De prijs van dit kleurboek is: € 12,50

ISBN: 9789045321417
FORMAAT: 255x254x11 mm
GEWICHT: 506 gram
UITVOERING: Paperback







Geen opmerkingen:

Een reactie posten