Powered By Blogger

zaterdag 12 augustus 2017

Untamed designs kleurboek

                                                  ~ Review Untamed designs kleurboek ~


Van de kleurboeken-winkel kreeg ik het Untamed designs kleurboek thuisgestuurd om er een review over te schrijven.
Ik wil de Kleurboeken-winkel hiervoor hartelijk danken.
Een kleurboek vol met allerlei dieren met heel veel details erin getekend.





















Informatie van het internet:

ch 134 untamed designs. kleurboek dieren
Een serie eigentijdse kleurboeken met gedetailleerde ontwerpen!
Elk kleurboek bestaat uit 30 of 31 enkelzijdige afbeeldingen.
Ieder kleurboek heeft 4 kleurvoorbeelden.
De pagina’s hebben een perforatierand om de platen makkelijk uit het boek te halen.
Deze kleurboeken zijn gedrukt op premium kwaliteit papier.



 Hieronder laat ik een aantal platen uit het kleurboek zien:





Toen ik dit boek binnen kreeg van de Kleurboeken-winkel wist ik eerst niet wat ik ervan kon verwachten, ik nam een kijkje in het boek en bladeren erdoorheen, Wow wat een platen! Daar gaat een lekker werkje in zitten.
Ik koos een plaat van een mooie grote beer en had er echt plezier in om alle details een mooi kleurtje te gaan geven.
Ik heb de kleine details allemaal ingekleurd met Stabilo 88 dit zijn fineliners, de rest heb ik ingekleurd met Bruynzeel expressions kleurpotloden.
Op de achterkant hebben de stabilo fineliners wel iets doorgedrukt, maar dit is niet erg want gelukkig is dit kleurboek enkelzijdig gedrukt! Een voordeel dus!
De achtergrond heb ik deze keer even gelaten voor wat het is, omdat ik anders vond dat de plaat wel erg druk werd.




De volgende plaat die ik koos om kleur te gaan geven zijn 2 uilen geworden, deze plaat kleurde ik met stabilo pen 68 en Bruynzeel Eurocolor kleurpotloden.
Achtergrond heb ik in deze plaat wel kleur gegeven, met maar een kleurpotlood van het merk Da Vinci van de action, deze kleurpotloden werken ook erg fijn, het hoeft niet altijd duur te zijn. Ook met goedkope kleurpotloden kun je prachtige creaties maken!
De kleine details in de uilen kleurde ik met de Stabilo pen 68 stiften in en de details in de achtergrond heb ik ingekleurd met kleurpotloden.
Ook de stabilo 68 stiften hebben doorgedrukt op de achterkant, maar geen probleem dus, want het boek heeft enkelzijdige platen.





Het Untamed designs kleurboek vond ik een superleuke uitdaging om hierin te beginnen de kleine details, die kan je dus het fijnste inkleuren met fineliners of met een scherpe punt van je potlood.
Ik vind dit kleurboek erg bijzonder en ik houd van dieren, erg apart met al die details erin, ik krijg er geen genoeg van, ik zal dus nog veel in dit leuke kleurboek kleuren!
Ook in dit kleurboek hebben alle platen een perforatierand waardoor je je ingekleurde plaat er voorzichtig uit kunt halen en bijvoorbeeld kunt inlijsten of cadeau kunt doen.
Dit kleurboek heeft genoeg keus, met voldoende verschillende dieren om allerlei leuke en vrolijke kleuren te geven! In een kleurboek kan een leeuw of een aap ook een andere kleur hebben toch?!

Ben je enthousiast geworden van mijn recensie en wil jij ook dit kleurboek graag in je bezit hebben?
Dan kan je dit natuurlijk dit leuke kleurboek aanschaffen bij: kleurboekenwinkel.online op internet, of neem vooral een kijkje op hun Facebookpagina!

De prijs van dit kleurboek bedraagt:  8,95

Blogpagina Mandy kleurt 
Facebookpagina Mandy kleurt 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten