Powered By Blogger

zaterdag 19 augustus 2017

Wollige winterdromen Kaartenboekje

                      ~ Review Wollige Winterdromen 20 ansichtkaarten om te kleuren ~
                                                               BBNC Uitgevers


Van Bbnc Uitgevers kreeg ik dit superleuke kaarten kleurboekje toegestuurd om er een recensie over te schrijven en mijn meningen te delen op mijn blog.
Ik wil bbnc uitgevers hiervoor natuurlijk bedanken.
20 ansichtkaarten om in te kleuren.























Informatie van internet:

Bestsellerillustrator Hanna Karlzon brengt de Scandinavische winter naar je toe - en geeft je de gelegenheid hem weer door te geven. Wentel je in winterse sferen met deze prachtige collectie van vogeltjes en bosdieren, rijke versieringen, dwarrelende sneeuwvlokkende, sierlijke rendieren en nog veel meer prachtige illustraties, samengebracht in 'Wollige winterdromen'. Kleur de twintig ansichtkaarten uit dit boek in en deel ze: stuur je winterse kaart via de post naar een ander of stop hem in een mooi lijstje en hang hem aan de muur. 


Hieronder laat ik een aantal kaartjes zien uit het kaartenboekje Wollige winterdromen:




Midden in de zomer een recensie over een kaartenboekje wat met de winter te maken heeft?!
Daarom ook met een grote knipoog! Enne als we even verder tellen kan je best al wel beginnen met het inkleuren van deze Te leuke kaartjes, dan heb je ze alvast zeker op tijd klaar voor de kerst bijvoorbeeld.
Ik heb er inmiddels 3 ingekleurd met veel verschillende materialen en ze zijn zo leuk geworden!
Hopelijk ga ik het redden om ze allemaal voor de kerst ingekleurd te hebben, dan heb je superleuke unieke ingekleurde kerstkaartjes die je erna kunt versturen naar je familie, kennis en vrienden.





Als allereerste begon ik met dit leuke kaartje in te kleuren allemaal gedetailleerde kerstballen.
Deze kleurde ik in met Stabilo 88 fineliners en met een aantal Faber Castell pitt artist stiften.
De ansichtkaarten in dit boekje zijn natuurlijk van super kwaliteit, het zijn echt kaartjes in een boekje die je er ook uit kunt halen en kunt versturen, dus je kan met heel veel materialen werken op dit papier! Het zal niet doordrukken.








Het tweede kaartje wat ik kleurde werd ook een leuke uitdaging. Ik kleurde deze namelijk met een paar Promarkers, Brushmarkers en Twinmarkers, allemaal op alcoholbasis.
De sterretjes kleurde ik met glitter gelpennen gewoon van de action, en de achtergrond kleurde ik met een donkerblauwe Ecoline Brushpen.
Dan de test kijken naar de achterkant van het kaartje! Niets doorgedrukt, zelfs de alcohol markers niet! Hoe leuk is dat?!
Het zijn kaartjes dus papier is echt veel dikker en stevig, karton.
Ik vind dit kaartje met het hertje echt heel leuk geworden.







Het derde en laatste kaartje uit het Wollige winterdromen kaartenboekje is dit lieve haasje geworden.
Deze kleurde ik met Faber Castell polychromos en een paar Prismacolor Premier kleurpotloden.
Deze kleurpotloden kleurden geweldig op dit kaartje niet hard hoeven drukken, omdat beide merken potloden lekker zacht kleuren, (is mijn mening) ook het blenden ging super 2 lagen bruintinten over elkaar heen voor het haasje.
De details in de diamanten zelf getekende sterretjes voor de glinstering heb ik gedaan met een fijne witte gelpen.
Ik ben ook erg tevreden met dit kaartje hoe deze is geworden.




Mijn mening over het Wollige winterdromen kaartenboekje:

Ik vind het een erg leuk ansichtkaarten boekje vol met illustraties van de bekende Hanna Karlzon tekeningen.
Ik ben echt dol op haar tekeningen met allerlei mooie gedetailleerde lieve diertjes en vooral de vele bloemen en diamanten. Ik hou ervan!
De kaartjes zijn van goede kwaliteit en superleuk om kleur te geven, je kan er met veel materialen in werken. En mooi versturen als kerstkaarten bijvoorbeeld.
In dit kaartenboekje zitten 20 verschillende kaarten om te kleuren en te versturen of gewoon om voor jezelf te houden.
Ben je nu ook enthousiast geworden net als ik, en wil je dit kaartenboekje graag bestellen?

Dan kan dat natuurlijk! Het ansichtkaarten boekje is te koop bij onder andere:
www.bbnc.nl
www.bol.com

De prijs van het kaartenboekje is: € 12,50

ISBN: 9789045320427
FORMAAT: 175x125x11 mm
GEWICHT: 132 gram
UITVOERING: Kaarten






Geen opmerkingen:

Een reactie posten