Powered By Blogger

maandag 6 november 2023

Diamond Painting Kerstkaartjes - Goedkoopstehobby.nl

                                          ~ Review Diamond painting Kerstkaartjes ~ 
                                                         Goedkoopstehobby 



Een review over Kerst Diamond Painting kaartjes en wat zijn ze allemaal leuk! Moeilijk om te kiezen hoor, want er zijn echt veel te veel leuke kerst kaartjes die je kunt painten!
Mijn keuze voor deze recensie die ik mag doen voor Goedkoopste hobby zijn deze 4 onwijs leuke kaarten geworden! Je ziet ze straks natuurlijk allemaal!
Ik wil uiteraard Goedkoopstehobby weer hartelijk danken voor de prachtige spulletjes! 

Inmiddels zit ik ook bij Goedkoopste hobby in het Designteam, Hoe leuk!!








Hier zie je alle 4 de pakketjes Diamond Painting kaartjes. Ik koos voor een setje met een kerstman, een setje met de schattige uilen, een gave kerstkrans, en een setje met twee kaartjes erin, kerstman & de twee sneeuwpopjes.
Er is echt genoeg keus en er zijn nog veel meer verschillende Diamond Paint Kerstkaartjes die Goedkoopstehobby heeft! Ik zou zeggen neem eens een kijkje op de site van https://www.goedkoopstehobby.nl/

Ik begin als eerste met de Kerstman diamond paint kaart: 






Hier zie je de foto's, het pakketje uitgepakt er zit dus 1 kerstkaart in die je dus gaat Painten met het pennetje en de materialen die erbij geleverd worden allemaal in een pakketje er zit natuurlijk ook een passende envelop bij zodat je de mooie kerstkaart kunt geven of versturen!
Op de tweede foto zie je een stukje die ik al gedaan had, een vorderings fotootje (zeg maar) en op de laatste foto zie je hoe leuk het kerstkaartje is geworden nadat deze klaar is met Diamond painten!
Ik ben er hartstikke blij mee en ga deze natuurlijk zelf bewaren, want ik vind deze veel te mooi!

Deze kaart kun je hier vinden:





Dan door naar de tweede die ik maakte en dat is deze gave kerstkrans geworden! Je kunt hem dus vouwen en dan blijft het ook zo staan zoals op mijn foto! Hoe gaaf!
Ook hierbij krijg je natuurlijk alles wat je nodig hebt, bij elke kaart die ik gepaint heb hield ik nog wat steentjes over, dit is niet erg beter teveel als te weinig want dan kun je niet verder met je kaart! Ik heb de zakjes dichtgeplakt met een plakbandje zodat ze er niet uit kunnen vallen. Ik bewaar ze voor nu zeker even mocht ik eens iets tekort komen bij een volgende project kan ik deze er bij pakken! Of je kunt er natuurlijk ook allerlei andere dingen mee maken zoals een eigen kaart maken ofzo, dubbelzijdig tissue tape erbij en plakken maar! ;-) 







Dit is het derde setje! Bij dit setje was ik een beetje te enthousiast en vergat dus een foto te maken voordat ik deze begon te maken! Ze zijn ook zo leuk!
In dit pakketje zitten dus in totaal 2 kaarten in om te Diamond Painten en natuurlijk ook twee bijpassende enveloppen. 
Zijn ze niet leuk geworden?! Deze kaartjes zijn echt een heel fijn tijdverdrijf! Je bent er geen hele dag mee bezig ofzo, en als het af is heb je echt superleuke kerstkaarten! Ik krijg er in ieder geval vaak complimenten over! En zeg nou zelf ze zijn ook wel echt heel tof!

Deze kaart kun je hier vinden:


En het laatste vierde setje! Zijn deze twee schattige uitltjes. Was ook erg leuk om te maken.
Ook hierbij krijg je een compleet setje met alles wat je nodig hebt, pennetje, waxblokje de steentjes en een schudbakje! De kerstkaarten zijn natuurlijk hartstikke leuk om te versturen of te geven aan je familie of vrienden. Of om gewoon lekker zelf te houden! 

Deze kaart kun je hier vinden:







Als jij ook deze kaartjes graag in huis wilt halen ga dan zeker naar de Website van: https://www.goedkoopstehobby.nl/ 
Of klik op de linkjes die ik bij elke kaart heb geplaatst zo ga je direct naar de kaarten van deze recensie en kun je ze in je winkelmandje plaatsen! Ook kun je punten sparen bij Goedkoopstehobby ;) bij elke euro heb je al een punt en je kunt je punten inwisselen voor leuke dingen!
Neem een kijkje en schrijf je in, vaak ook veel leuke acties en voordeel op Facebook! 

Ga jij er ook mee aan de slag met de Diamond Painting kerstkaartjes? Het is echt een hele leuke hobby.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten