Powered By Blogger

donderdag 23 november 2023

Doodle kleurkaarten om te versturen

                                        ~ Review Doodle Kleur kaarten - om te versturen ~
                                                                      Uitgeverij Mus 


Een heel leuk Kleurkaarten boekje allerlei superleuke en schattige doodle kleur kaarten om in te kleuren, getekend door Karin van Paperfuel.
Uitgeverij Mus bedankt dat ik er een voor jullie mag recenseren, wat een leuk kleur kaarten boek!
In dit boek staan dus allerlei Doodle kleurplaten/kaarten die je naar eigen inzicht lekker kunt gaan inkleuren en wat een leukerds staan erin!




Samenvatting:

Kom mee verdwalen in de wereld van doodles! In dit blok zitten 30 kleurkaarten in de herkenbare stijl van Karin Luttenberg van Paperfuel. Voor elk thema heeft ze een handgetekende kaart gemaakt en er zoveel detail in gestopt dat je eindeloos kunt kleuren. Karin is bekend van haar zwart-witstijl maar jij kunt er helemaal je eigen draai aan geven door een kleurrijke touch van kleurpotloden of viltstiften. Stuur ze op en maak er iemand heel blij mee!

Karin Luttenberg brak door als auteur met het immens populaire Handlettering doe je zo. Ze is een creatieve duizendpoot en werkt als grafisch vormgever, auteur, illustrator en conceptontwikkelaar. Ze heeft haar eigen stationary-/hobbylijn en een serie online cursussen. Inmiddels heeft ze 14 creatieve boeken geschreven en zijn er daarvan meer dan 350.000 exemplaren verkocht.
Hier laat ik een aantal platen zien uit het Doodle kleurkaarten boek:






Ik heb me prima kunnen vermaken met deze leuke kaarten om in te kleuren! Ze zijn allemaal ook zo leuk, dus het was best lastig om te kiezen. En daarom heb ik er gewoon lekker drie ingekleurd met verschillende kleurmaterialen!

Dit is mijn eerste keuze geworden allerlei prachtige bloemen, en zoals je kan zien ook een best bonte kaart geworden, daar wordt je toch vrolijk van!  Voor dit kaartje gebruikte ik mijn Arteza kleurpotloden deze kleuren echt heerlijk zacht! De achtergrond heb ik bij deze plaat wit gelaten anders werd het wel heel erg druk..


En kijk dit schattige muisje eens! Is ie niet leuk & lief geworden zo! Deze heb ik ingekleurd met Stabilo 68 stiften. De kleuren zo bij elkaar steken mooi af, ik vind het soms moeilijk om een kleur te bepalen, ik begin eigenlijk gewoon met kleuren en kies eerst natuurlijk wel een kleur en zo kom je vanzelf verder welke kleuren je er dan nog bij wil gebruiken.  De stabilo stiften drukten niet door omdat het natuurlijk ook KleurKaarten zijn ;) Heel erg fijn!


En hier was dan mijn derde kleurkaart! Deze vind ik ook enorm leuk geworden, ik heb hier meerdere kleurmaterialen gebruikt. Het meeste ingekleurd met Staedtler Alcohol Markers en metallic kleurpotloden voor de achtergrond, en als laatste ook nog de Dual metallic glitterpennen! Op de tweede foto zie je hoe onwijs mooi het glinstert, echt supergaaf geworden zo! 
Ik denk zelf dat deze te leuke Doodle kleurkaarten boek heel hard gaat en is gegaan! Er staan echt zulke leuke platen in! De een nog mooier dan de ander! En zo heeft Karing van Paperfuel nog veel meer leuke dingen! Teveel om op te noemen! 

Wil jij dit Doodle kleurkaarten boek ook graag bestellen? Dan kan je ze bij de betere boekenwinkels kopen of natuurlijk online! Dan kun je op deze link klikken:  bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten