Powered By Blogger

woensdag 8 november 2023

Recensie Diamond Painting Kerstkaarten F4B

                                       ~ Review Diamond Painting Kerstkaarten ~ 
                                                        F4B Diamond Painting


Hierbij een Recensie over een 8 delige Set Diamond Painting Kerstkaarten die F4B Diamond Painting beschikbaar heeft gesteld, hiervoor wil ik ze weer hartelijk bedanken!
Dit is een set met 8 Diamond painting kerstkaarten, alles zit erbij om er meteen mee aan de slag te gaan!
8 diamond painting kaarten een pennetje, waxblokje, steentjes, schudbakje en natuurlijk 8 bijpassende enveloppen zodat je ze ook kunt versturen! En wat ik al eerder deelde op mijn Pagina Mandy kleurt ik geef 1! gemaakt kerstkaartje weg! Wil je daaraan meedoen? Reageer dan met welke kerstkaart jij het mooiste vind en wie weet win jij hem en stuur ik hem naar je op!





Ik had nog een mooie sorteerbak met kleine sorteerbakjes erin om alle steentjes daarin te doen! Zo is het makkelijker om je steentjes bij elkaar te houden zodat je ze niet verliest! Alle steentjes die bij de kerstkaarten horen heb ik in die bakjes gedaan en genummerd zodat je ook weet wat waar hoort.
Ook plak ik er altijd een stickertje op waar ik opschrijf wat het is. Het is op de foto wat moeilijk te zien, maar er staat dus Kerstkaarten F4B, voor mij echt zoveel handiger aangezien ik meerdere van deze bakjes heb en dan pak je dus misschien de verkeerde, dat gaat dan dus niet goed! Voor mij is deze oplossing dus perfect en het werkt voor mij!





Dit is mijn eerste Diamond painting kerstkaart die ik maakte van deze 8 delige set!
Een mooie kabouter met cadeautjes in z'n handen, de achtergronden op de kerstkaarten vind ik ook erg mooi! En als de kaart af is heb je dus een prachtige kerstkaart die je kunt versturen naar je familie of vrienden! Veel leuker als die gewone standaard kerstkaartjes toch?! Ik merk namelijk wel dat Diamond painting kaarten veel leuker zijn om te krijgen! ;-) En deze zijn echt supergaaf!








En je raadt het natuurlijk al wel! Ik laat het niet bij 1 kaart zitten, ik ben lekker druk geweest!
En heb er al 5 gemaakt! Als je er eenmaal aan begint dan denk je ooh ik maak er nog 1 want het is zo leuk! En toen Hoppa had ik er ineens al 5! Gemaakt..
Hieronder zie je een foto van welke 5 ik dus al gemaakt heb!





Zijn ze niet stuk voor stuk mega gaaf?! Elke keer denk ik ja ik houdt ze gewoon voor mezelf hoor! En natuurlijk houdt ik er zelf ook wat, want sommige vind ik veel te leuk en mooi om weg te geven!

Nu snap ik natuurlijk dat Diamond Painting liefhebbers hier ook mee aan de slag willen gaan! Je hebt nog eventjes de tijd voor de Kerst om deze kaarten te gaan painten! En moeilijk is het niet, ik waarschuw je wel, het is verslavend! Ik kan er ook niet meer mee stoppen!


Hierbij de link waar je deze onwijs gave Diamond Painting Kerstkaarten kunt bestellen:

Je krijgt er zeker geen spijt van! Ik in ieder geval niet :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten