Powered By Blogger

donderdag 23 november 2023

Review - Pentel Brush Sign Pen Twin & Pentel Brush Sign Artist

                       ~ Review Pentel Brush Sign Pen Twin & Pentel Brush Sign Artist ~
                                                                 Pentel Nederland 


Nu eens een review over twee kleurmaterialen, en wat een leuke ook weer je kunt hier weer alle kanten mee op! 
Van Pentel Nederland kreeg ik een aantal Brush stiften om uit te proberen en er een recensie over te schrijven, graag wil ik Pentel Nederland hier hartelijk voor bedanken!
Ook kreeg ik een aantal extra Brush Sign Artist pennen om bij de winactie toe te voegen, hoe gaaf is dat?! Bedankt hiervoor!
Ik kende beide Brush sign pennen nog niet, dus natuurlijk ben/was ik hier heel benieuwd naar, ik ben aan de slag gegaan ermee en vertel jullie er graag meer over!


Als eerst begin ik met de Pentel Brush Sign pen Twin



Deze 6 mooie kleuren mocht ik zelf kiezen. Ik koos voor de kleuren:
Magenta
Heliotrope
Carmine
Yellow
Sky Blue
Emerald Green
Op de tweede foto zie je dat deze Brush Sign twin stiften twee punten hebben! De dikkere punt is dus meer een brushstift waarmee je bijvoorbeeld grotere vlakken in kunt kleuren, of je tekst markeren in een boek, of ermee handletteren. Zoals ik al aangaf deze zijn voor meerdere doeleinden te gebruiken. Fijn toch!
Aan de andere kant zit een fijnere punt (fineliner) hiermee zou je kleine details mee in kunnen kleuren of ermee schrijven in bijvoorbeeld je Journal of gewoon in je notitieboekje, en zeg nou zelf met zulke mooie kleuren maakt dat schrijven ook alweer een stuk leuker!


Ik heb met deze Brush Sign Twin stiften natuurlijk ook gekleurd en geschreven..
Hier zie je een leuk kerstkaartje welke ik ingekleurd heb met de Brush Sign Twin ik heb beide gebruikt, zowel de brush punt als de fijne (fineliner) punt, de kleuren drogen erg mooi op en vloeien totaal niet en drukken ook niet door, dit zijn wel twee kaartjes dus dat is ook een stuk dikker papier!



Op deze twee foto's zie je hopelijk ook goed hoe de kleuren overeenkomen, al is in het echt weer natuurlijk ietsje anders omdat je met foto's maken ook vaak die 'lichtinval' hebt.
Wat ook leuk is aan deze Pentel Brush Sign Twin als je de dikkere Brush kant pakt en hiermee schuin drukt krijg je dus leuke hartjes en/of bloemen die je ermee kan maken zoals ik ook gedaan heb! 
Beschikbaar in 30 kleuren en in sets van 6, 12, 18, 24 en 30..

Als je deze graag in je collectie wil dan kun je ze via deze link bestellen: https://www.pentelarts.nl/catalogsearch/result/?q=brush+sign+twin





Dan ga ik verder met de Pentel Brush Sign Artist:





Deze zijn dus weer helemaal anders, om te beginnen heeft deze 1 punt! Een hele fijne brushpunt zoals het wordt genoemd. Ik heb hier 5 kleuren van gekregen, ook dus nog eens 5 stuks extra voor de mega winactie die eraan zit te komen!! Dat wil je winnen!
De kleuren die ik kreeg zijn:
Orange
Sky Blue
Violet
Yellow
Pink




Op de foto's zie je dus dat je zelf een beetje kan bepalen/spelen hoe je de fijne brushpunt vastpakt of vast houdt, hou subtieler je ermee tekent hoe dunner de lijn is. Druk je wat harder krijg je dus een dikkere lijn!
Echt iets ermee inkleuren is denk ik wat lastig omdat de punt dus zo fijn is. Idealer zijn deze dus echt meer voor het fijne schrijven of fijne tekenen..
Ook heb ik uitgeprobeerd of de Brush Sign Artist te blenden is, en Ja hoor ook dat kan en zo krijg je dus ook best gave resultaten!
Check de foto's hieronder maar.




Zelf ben ik helaas echt geen tekentalent! Ik teken weleens hoor met dan met een grijs potlood en ook dan zit ik enorm vaak te gummen omdat ik dan weer niet tevreden ben! Ik laat het kleuren wel lekker aan mezelf over dat vind ik veel leuker om te doen!
Maar zoals je ziet is hier nog wel een hart uit te halen toch, ik heb het hart eerst heel fijn proberen te tekenen met de Brush Sign Artist en erna ook ingekleurd, alleen vind ik met deze hele fijne brushpunt kleuren geen succes, is gewoon echt lastig.
Deze Brush sign Artist stiften zijn echt voor details en tekenen/schetsen of schrijven en voor in je bullet journal zijn deze natuurlijk ook perfect! Ik ga er in ieder geval nog lekker verder mee spelen en zien wat ik er nog meer mee kan!
Deze zijn verkrijgbaar in 12 kleuren.. 

En als je deze graag wilt dan kun je ze hier bestellen door op de link te klikken kom je direct op de website van Pentel Nederland: https://www.pentelarts.nl/catalogsearch/result/?q=brush+sign+artist




Geen opmerkingen:

Een reactie posten