Powered By Blogger

dinsdag 21 november 2023

Urban Coloring Kleurboek - Uitgeverij Mus

                                                  ~ Review Kleurboek Urban Coloring ~
                                                                     Uitgeverij Mus



Een supergroot en dik kleurboek met allerlei leuke winkelpuien/winkel voorgronden of hoe je het ook wil noemen. Gewoon allerlei winkeltjes en eettentjes die je kunt inkleuren!
Ook kun je zeker in dit kleurboek werken met Aquarel kleurpotloden aangezien het papier in dit kleurboek weer van geweldig superkwaliteit is!
Ik zelf vind het gewoon echt fijner om met kleurpotloden te kleuren, en dan vooral de zachtere kleurpotloden en/of waar je mee kunt blenden of kleurverlopen maken.




Samenvatting:

Discover the hidden magic of everyday buildings in Urban Coloring, the first coloring book by Instagram sensation Urban Anna. From shopfronts and pubs to office buildings and tearooms, add color to the beautiful and detailed illustrations that make every building charming and enchanting. The thick paper allows you to work with many different coloring materials in the book and the pages come out easily, so you can frame your work or gift it. Come along and discover the most interesting, inspiring and whimsical shopfronts from all over the world. Within the pages of this book a creative urban world is waiting for you to bring it to life with color.

Urban Anna, the alias of Astrid Wielinga, is a self-taught illustrator and watercolor artist. She started painting watercolors in 2020. Her mission is to make the everyday magical! In her artwork she likes to capture the beauty of vibrant urban architecture from all over the world. She draws cafes, shopfronts and other vivid facades, and then uses watercolor to bring the worlds she creates to life. Astrid lives and works in Heerenveen, the Netherlands.


Hier laat ik wat platen zien uit het kleurboek:  





Wat een leuk kleurboek is dit, weer eens wat anders en daar houd ik van! Niet altijd hetzelfde want afwisseling is leuk en daar ga je weer meer van kleuren! Zo staan er dus in dit kleurboek velen winkelpuien, of winkel voorkanten of nou hoe je het wilt noemen.. Superleuk bedacht!
Ik ben met een plaat begonnen en daarvoor heb ik mijn Arteza kleurpotloden erbij gepakt, ik moet je eerlijk bekennen nakleuren is niet mijn sterkste kant, je moet maar net dezelfde kleuren hebben of gewoon goed blenden en blijven kijken naar de plaat die dus op de linkerpagina staat! Zo staan er dus bij elke plaat aan de linkerzijde een voorbeeld van hoe het eruit ziet in kleur en op de rechterzijde staat de plaat leeg en klaar voor jou om hem in te kleuren! Een echte uitdaging was dit voor mij! Maar ik ben toch best wel heel tevreden met hoe mijn platen zijn geworden!
Ik laat ze je gauw zien!




Zoals ik al aangaf op de linkerpagina de eerste foto dus zie je hoe het ingekleurd is, de tweede foto 'rechterpagina was dus een lege plaat die je naar eigen inzicht inkleurt, ik vind 'm aardig goed gelukt hoor qua kleuren! Vind het een mooi winkelpuitje geworden zo!




Ook hier hetzelfde alleen zie je nu op de eerste foto mijn ingekleurde versie, bij deze kreeg ik helaas niet echt de bruin gele tinten goed en wilde er zeg maar ook niet teveel aan gaan knoeien. Was bang dat ik de plaat anders lelijker ofzo zou maken, dus ik vond de plaat voor nu wel oké en toch aan de andere kant ook wel weer tevreden met hoe dit resultaat is geworden. Het is een leuke uitdaging! 
Voor deze plaat heb ik de Faber Castell Goldfaber kleurpotloden gebruikt, dit zijn een wat hardere variant qua kleurpotlood dus het blenden ging niet zo heel soepel. Maar ze kleuren verder erg prettig.
ISBN:9789045328126
Auteurs:Urban Anna
Bindwijze:Paperback
Extra:144
Een leuk kleurboek van Urban Anna! Eens heel wat anders weer wat ik superleuk vind!
Wil jij dit kleurboek ook graag? Dan kan je deze via de link bekijken en bestellen:  https://www.muscreatief.nl/producten/9789045328126-urban-coloring



Geen opmerkingen:

Een reactie posten