Powered By Blogger

woensdag 8 november 2023

Review Creachick kleurboek ll

                                             ~ Review Creachick kleurboek ll ~
                                                                Mus boeken



Kijk eens wat leuk! Creachick heeft haar tweede kleurboek gemaakt, met allerlei superleuke kleurplaten erin! Misschien ook leuk om te vertellen, ik was afgelopen zaterdag naar de Kreadoe en daar heb ik Creachick natuurlijk ook gezien! Niet mee op de foto geweest want daar moest je een tijdslot voor reserveren. Maar heb er wel van dichtbij gezien! Was wel even leuk en ze stond natuurlijk bij het Mustheater met heel veel van haar kleurboeken!
Ik heb deze gekregen van Musboeken ter recensie, en daar wil ik ze natuurlijk weer voor bedanken!






samenvatting:

Het CreaChick kleurboek II bevat 30 gloednieuwe kleurplaten, handgetekend door Maris in haar unieke, herkenbare stijl. Bij het inkleuren van de bijzondere platen geeft ze je het gevoel een echte illustrator te zijn en heb je urenlang kleurplezier! Het boek heeft extra dik, crèmekleurig papier en een perforatielijn, zodat je er met veel verschillende soorten kleurmaterialen in kunt werken en je kunstwerken kunt inlijsten.


Hier zijn een aantal platen uit het kleurboek: 







Er staan echt hele leuke platen in dit nieuwste kleurboek van Creachick, ik zag dat ze (Online) Tuidelijk ook al uitverkocht zijn! Dat gaat dus snel, het is ook zo'n leuk kleurboek!
Bij elke plaat heb je ook een perforatierand waardoor je dus je plaat prima & makkelijk kunt uitscheuren en dan kun je hem mooi inlijsten bijvoorbeeld!
De platen zijn enkekzijdig gedrukt in dit kleurboek, wat ik echt heel fijn vind!

Ik ben lekker aan de slag gegaan in het kleurboek en heb mijn kleurpotloden erbij gepakt.
Voor de eerste plaat heb ik mijn Caran D'Ache Supra color ll soft kleurpotloden gebruikt, deze kleuren heerlijk zacht en hebben een vettige pigment waardoor je dus niet heel hard hoeft te drukken op je kleurpotlood.
Ik ben geen ster in huidskleuren, maar ben toch redelijk tevreden over hoe het heeft uitgepakt!



 

Door naar de tweede plaat is ook een meisje geworden overigens welke ik gekleurd heb!
Hiervoor heb ik meerdere verschillende merken kleurpotloden gebruikt, de Derwent Coloursoft, Brutfuner & Prisma Color Premier kleurpotloden.
Je merkt zeker wel verschil als je met meerdere verschillende merken potloden kleurt, en op die manier krijg je dus ook wel een beetje voorkeur welke je zelf het fijnste vind! Ik gebruik graag vaak dus verschillende merken.
En het liefste kleur ik ook met kleurpotloden, dit vind ik persoonlijk een mooier effect hebben dan als ik met stiften kleur.





Het is weer een superleuk en ook met schattige kleurplaten in dit kleurboek geworden, voor ieder wat wils! En wat ik al zei ik zag dat het boek online tijdelijk is uitverkocht. Binnenkort zullen ze ook vast weer online te koop zijn! Hou dat gewoon even in de gaten.
Via de webshop van Mus creatief komen ze ook weer gewoon te koop! 





ISBN:9789045328607
Aantal pagina's:64
Prijs:€ 16,99


Geen opmerkingen:

Een reactie posten