Powered By Blogger

dinsdag 21 november 2023

Kerstkaarten maken met clearstempels - Goedkoopstehobby

                           ~ Review Kerstkaarten maken met Stempels en inkleuren ~
                                                          Goedkoopstehobby



Ook kreeg ik van Goedkoopstehobby twee setjes met wit linnen en felle kleuren karton voor de kaarten en twee setjes kerst stempels.
Stempelinkt had ik zelf nog voldoende en zo'n acryl stempelblok waar je de stempel op doet had ik zelfs ook nog! Dit is een stukje makkelijker voor jezelf om goed te kunnen stempelen op je ondergrond! 
De kerst stempels die ik geleverd kreeg zijn van Craft emotions en Joy crafts, beiden fijne merken qua stempels moet ik zeggen! Ik ben niet zo heel erg thuis in stempels of stempelen, dus leek het mij nu juist wel een leuke uitdaging om daar eens mee te werken en mijn bevindingen met jullie te delen!









Hier zie je om welke stempels het gaat! Enorm leuke zitten ertussen dus ik heb er natuurlijk ook zoveel mogelijk gebruikt!
Verder in deze review zullen jullie zien hoe mijn kerstkaartjes geworden zijn.
Ik maakte in totaal vijf kerstkaartjes, als je mij een beetje kent en ik ben eenmaal lekker bezig dan ga ik graag nog even door ;-)
En ja zo waren er dus ineens 5 kerstkaarten! Ik maakte er 3 met een witte ondergrond een gele en een groene..







Zo zijn dus mijn 5 Kerstkaarten geworden! Hier zijn ze eerst allemaal gestempeld en nog niet ingekleurd. Zoals je ziet heb ik vooral zwarte stempelinkt gebruikt, in een kerstkaartje een blauwe stempelinkt voor de sneeuwvlokken en een paarsachtige stempelinkt voor de woorden Hohoho, het is immers bijna kerst dus dan hoort dat er ook bij toch?! In ieder geval liggen de winkels al goed vol met weer de leuke kerstspulletjes!
Als je klaar bent met je stempel te gebruiken dan kun je deze het beste met water en zeep schoonmaken! Even laten liggen om te drogen en je kunt ze zo weer terug opbergen, ik had ook eens gelezen dat babydoekjes ook zouden werken, alleen denk ik zelf dat je stempel hier dan wat vettig van wordt, en dat zou natuurlijk zonde zijn! 






Hier ze je dat ik de afbeelding een stuk vergroot heb zodat je goed kunt zien hoe de kleuren hebben uitgepakt, ik heb zachte kleurpotloden gebruikt mijn Prisma Premier kleurpotloden en Gelly roll glitter gelpennen. Een rode en een gouden kleur, op het onderste rechtse kerstkaartje kun je de glitters ietsje beter zien, een foto daarvan maken is gewoon echt wel lastig! 

Nou superleuke kerstkaarten geworden toch?! Ik vind ze best leuk geworden en kan ze met de kerst lekker gaan versturen naar familie/vrienden/kennissen..

Het was voor de afwisseling vooral eens erg leuk om hiermee te werken, maar als ik dit als mijn hobby moet gaan doen blijft toch wel mijn voorkeur voor het Kleuren en Diamond painten..

Wil jij deze Stempels ook graag kopen en misschien heb je ook nog mooi linnen karton nodig ook dat vind je bij Goedkoopstehobby.



Oh ik vergeet helemaal iets te vertellen nog! Sommige kerstkaarten heb ik de randen van de kaart mee bestempeld, ik houd het stempelkussen er tegen aan ga dan wat heen & weer en zo krijg je een beetje een vintage/oude look!
Gaaf toch! Geeft net dat tintje meer! Als je er ook mee aan de slag gaat, dan wens ik je natuurlijk heel veel plezier, ik had er in ieder geval veel plezier in!

Blogpagina Mandy kleurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten